تکلیف متقاضیان در ارتباط با تغییرات برنامه های کبک چیست؟
19 جولای 2018 - 5:57
بازدید 433
9

امروز سرانجام تغییراتی که قرار است در سیستم مهاجرت کبک اعمال شود اعلام شد و تاریخ تغییرات هم دوم آگوست ۲۰۱۸ تعیین شده است. اعلام این تغییرات بسیاری از متقاضیان را سر در گم کرده است و از خود می پرسند تکلیف چیست؟ در این مطلب خیلی کوتاه چند مطلب را متذکر می شوم: ۱- […]

ارسال توسط :
پ
پ

امروز سرانجام تغییراتی که قرار است در سیستم مهاجرت کبک اعمال شود اعلام شد و تاریخ تغییرات هم دوم آگوست ۲۰۱۸ تعیین شده است. اعلام این تغییرات بسیاری از متقاضیان را سر در گم کرده است و از خود می پرسند تکلیف چیست؟

در این مطلب خیلی کوتاه چند مطلب را متذکر می شوم:

۱- این تغییرات در شکل قبول پرونده است و به کسانی که پرونده ثبت شده در کبک دارند مربوط نمی شود بنابراین در مورد این دسته از افراد اصلا جای نگرانی نیست و تغییری در وضعیت آنان ایجاد نمی شود.

۲- در مورد کسانی که پروفایل مون پروژه دارند ولی هنوز ثبت نشده است نمی توان اظهار نظر کرد . روشن نیست که آیا ثبت ۵۰۰۰ نفری که ماههاست افراد منتظر آن هستند تا قبل از دوم آگوست اتفاق می افتد یا خیر. از یک سو اداره مهاجرت کبک در اطلاعیه امروز خود سکوت اختیار کرده است و از سوی دیگر سایت مون پروژه دست کم تا زمان نوشتن این مقاله بازاست. بعید نیست که خود آنها هم هنوز ندانند چه می خواهند بکنند بنابراین باید کمی منتظر شد تا روشن شود دقیقا قصد کبک چیست؟ خواهش اکید من از دوستان این است که برای اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس نگیرند. همه اطلاعاتی که در این زمینه کسب می کنیم درهمین وب سایت اعلام می شود.

۳- به محض اینکه روشن شد دقیقا در کدام نقطه ایستاده ایم و تکلیف خود را در ارتباط با موضوع ثبت دانستیم آنگاه سیاستهای کنپارس برای تعیین تکلیف قراردادهای موجود متقاضیان ثبت نشده اعلام خواهد شد. آنچه مسلم است کنپارس همه تلاش خود را برای کمک به متقاضیان در بهره برداری حداکثری از ظرفیتهای قانونی موجود در سیستم مهاجرت کبک و کانادا به کار خواهد بست. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar