توقف دریافت مصاحبه جدید و تاخیر برخی از مصاحبه های نیروی متخصص کبک
08 آوریل 2011 - 10:23
بازدید 383
6

علی مختاری؛   یکی دو هفته ای است که روند دریافت مصاحبه برای پرونده متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص کبک متوقف شده و برای تعدادی از دوستانی نیز که قبلا وقت مصاحبه اعلام شده بود ایمیلهایی دریافت شد که این مصاحبه ها را به مدت یک تا یک ماه و نیم […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

 

یکی دو هفته ای است که روند دریافت مصاحبه برای پرونده متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص کبک متوقف شده و برای تعدادی از دوستانی نیز که قبلا وقت مصاحبه اعلام شده بود ایمیلهایی دریافت شد که این مصاحبه ها را به مدت یک تا یک ماه و نیم به تاخیر انداخته است. در این نامه ها دلیل این تاخیر مواردی خارج از کنترل اداره مهاجرت کبک اعلام شده و البته هیچ توضیحی در خصوص این دلایل خارج از کنترل ارایه نشده است.

به نظر می رسد تحولات دمشق و نا آرامیهای سوریه دلیل این تاخیر باشد هر چند که هیچ خبر رسمی در این مورد در دسترس نیست.  البته جای هیچ نگرانی نیست و بعید می دانم خللی در روند رسیدگی به پرونده ها ایجاد شود.

دفاتر کنپارس به موکلینی که مصاحبه آنها به تاخیر افتاده تماس گرفته اند و همه دوستان در این مورد مطلع هستند بنابراین از دیگر دوستان تقاضا دارم از تماس با ما برای حصول اطمینان از اینکه در مورد آنها نامه ای نیامده است خودداری کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar