تهیه تلفن همراه در کانادا
27 مارس 2015 - 4:26
بازدید 193
6

این متن در این صفحات از شماره نوروزی پرنیان منعکس شده است.  یکی از ضروری‌ترین نیازهای مهاجران در بدو ورود دسترسی به سیستم‌های ارتباطی مانند تلفن همراه و ثابت، اینترنت و شبکه‌های تلوزیونی خصوصی است. معمولا تلفن ثابت، اینترنت و شبکه‌های تلوزیونی خصوصی از طرف شرکت‌ها ‌به صورت بسته یا پکیج ارائه می‌شوند و خیلی مقرون‌به‌صرفه است […]

ارسال توسط :
پ
پ

این متن در این صفحات از شماره نوروزی پرنیان منعکس شده است. 

یکی از ضروری‌ترین نیازهای مهاجران در بدو ورود دسترسی به سیستم‌های ارتباطی مانند تلفن همراه و ثابت، اینترنت و شبکه‌های تلوزیونی خصوصی است. معمولا تلفن ثابت، اینترنت و شبکه‌های تلوزیونی خصوصی از طرف شرکت‌ها ‌به صورت بسته یا پکیج ارائه می‌شوند و خیلی مقرون‌به‌صرفه است که این سه سرویس را به صورت این بسته‌ها از یک شرکت دریافت کرد. به همین دلیل در مطلب زیر به تلفن همراه پرداخته‌ایم و در مطلب بعدی در مورد سه سرویس دیگر توضیح خواهیم داد.

در استان کبک چند شرکت اصلی در زمینه ارائه سرویس تلفن همراه فعال هستند. البته بعضی از این شرکت‌ها به صورت زیر مجموعه‌ای از شرکت‌های بزرگتر فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها عبارتند از:

Bell Mobility

Public Mobile

Rogers

Telus

Videotron mobile

Chatr

Fido Solutions

Koodo Mobile

Solo Mobile

این شرکت‌ها که البته سخت در جذب مشتری در رقابت هستند سرویس‌های مختلف و متنوعی ارائه می‌دهند که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. برنامه‌ها و بسته‌هایی که شرکت‌ها ارائه می‌دهند در زمان‌های مختلف سال متفاوت است و تغییرات بسیار زیادی دارد به همین دلیل در این نوشتار زیاد به این بحث نمی‌پردازیم. یکی از بهترین راه‌های با خبر شدن از خدمات و سرویس‌های این شرکت‌ها مراجعه به وبسایت‌های آنها و مقایسه سرویس‌ها با هم است.

متن کامل را در این صفحه از وبسایت پرنیان ببینید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar