تنها ۶ درخواست برای برنامه آزمایشی سرمایه گذاری فدرال
12 آگوست 2015 - 0:40
بازدید 446
9

برنامه سرمایه گذاری فدرال که از دهه ۸۰ میلادی فعال بود به ناگهان از سوی دولت محافظه کار به رهبری هارپر متوقف شد و همه پرونده های موجود در این برنامه نیز پس از مدتی بسته شد. وزیر مهاجرت وقت آقای کنی مدعی بود که این برنامه مناسب نیست و محافظه کاران برنامه خود را […]

ارسال توسط :
پ
پ

برنامه سرمایه گذاری فدرال که از دهه ۸۰ میلادی فعال بود به ناگهان از سوی دولت محافظه کار به رهبری هارپر متوقف شد و همه پرونده های موجود در این برنامه نیز پس از مدتی بسته شد. وزیر مهاجرت وقت آقای کنی مدعی بود که این برنامه مناسب نیست و محافظه کاران برنامه خود را معرفی خواهند کرد. محافظه کاران در حوزه مهاجرت تجاری دو برنامه اعلام کرده اند یکی start up program  و دیگری برنامه آزمایشی سرمایه گذاری است.

از همان ابتدا روشن بود که محافظه کاران از سر واقع بینی این برنامه ها را ننوشته اند و تنها برای تبلیغات و توجیه ایجاد مانع در برنامه های تجاری پیشین است. این هر دو با شکستی سخت روبرو شده اند در برنامه اول پس از دو سال و اندی از معرفی آن تنها دو ویزا صادر شده است و در دومی یعنی برنامه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری که دسامبر گذشته اجرا شد و بعنوان Immigrant Investor Venture Capital و یا (IIVC) Pilot Program شناخته میشود تا هشتم جون تنها تعداد شش تقاضا دریافت شده است.

برنامه اولی قرار بود جایگزین برنامه کارآفرینی فدرال شود و دومی آنطور که اعلام شده بود و برای آن تبلیغ میشد قرار بود جایگزین برنامه سرمایه گذاری شود. بر مبنای مقررات این برنامه شخص متقاضی میبایست 10 میلیون دلار دارایی خالص داشته باشد و 2 میلیون دلار از آن را برای یک دوره 15 ساله در یک بیزنس جدید کانادایی سرمایه گذاری کند.

متقاضی همچنین میبایست مهارتهای زبانی انگلیسی و فرانسه خود و همچنین مدرک تحصیلی دوره بعد از دبیرستان خود را نشان دهد. روشن است که این برنامه کمتر در بین سرمایه گذاران مقبول است چراکه علاوه بر میزان دارایی بیشتر و سرمایه گذاری بیشتر نیاز به مدارک زبان و همچنین مدرک تحصیلی نیز میباشد. گفتنی است دولت کانادا پیشتر مهلت پذیرش پرونده در این برنامه را تمدید کرده بود.

 

در حال حاضر تنها برنامه قابل اتکای سرمایه گذاری برای مهاجرت به کانادا برنامه سرمایه گذاری کبک است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar