تنها افراد مجاز حق ارایه مشاوره در زمینه تابعیت دارند
03 جولای 2015 - 19:30
بازدید 308
10

وزارت مهاجرت و شهروندی کانادا اعلام کرد که کانون مشاوران مهاجرت کانادا ICCRC بر اساس مقررات مسوولیت حفاظت از حقوق استفاده کنندگان از خدمات افراد حرفه ای در اقدام برای درخواست شهروندی و مهاجرت را به عهده دارد. این وزارتخانه به شدت توصیه میکند متقاضیان مهاجرت و شهروندی تنها از مشاوران رسمی و مجاز برای خدمات مهاجرت و شهروندی بهره […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزارت مهاجرت و شهروندی کانادا اعلام کرد که کانون مشاوران مهاجرت کانادا ICCRC بر اساس مقررات مسوولیت حفاظت از حقوق استفاده کنندگان از خدمات افراد حرفه ای در اقدام برای درخواست شهروندی و مهاجرت را به عهده دارد. این وزارتخانه به شدت توصیه میکند متقاضیان مهاجرت و شهروندی تنها از مشاوران رسمی و مجاز برای خدمات مهاجرت و شهروندی بهره بگیرند.

باب برک رئیس کانون مشاورین مهاجرت کانادا میگوید: ما از این تصمیم اداره مهاجرت و شهروندی کانادا در قبال کانون مشاوران مهاجرت کانادا و همچنین اعتماد به این کانون بعنوان یک نهاد مؤثر در زمینه مهاجرت و شهروندی استقبال میکنیم. امیدواریم در آینده نقش بیشتری در زمینه حفاظت از منافع مصرف کنندگان خدمات مهاجرت و شهروندی داشته باشیم.

در حال حاضر این امر که کسی بجز مشاوران مجاز و رسمی بخواهد در زمینه مهاجرت و شهروندی به افراد توصیه ای نماید و یا آنها را در هر یک از مراحل فرایند مهاجرت و شهروندی مشاوره بدهد و مبلغی دریافت کند و یا انتظارات دیگری بجز پول از آنها داشته باشد غیر قانونی میباشد. این مسئله همچنین شامل دوره قبل از اقدام به درخواست مهاجرت و یا شهروندی نیز میگردد.

هر کسی که بخواهد در زمینه مشاوره مهاجرت و شهروندی مبلغی دریافت کند میبایست عضو رسمی کانون مشاوران مهاجرت کانادا، یا عضو رسمی جامعه وکلا و یا عضو رسمی انجمن سردفتران کبک باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar