تمدید برنامه مهاجرتی بریتیش کلمبیا در حوزه تکنولوژی
08 ژوئن 2020 - 13:17
بازدید 375
8

برنامه مهاجرتی هفتگی استان بریتیش کلمبیا در حوزه تکنولوژی BC PNP- Tech Pilot برای یک سال دیگر ، تا ژوئن 2021  ادامه خواهد داشت. در تاریخ 4 ژوئن، استان اعلام کرد برنامه انتخاب استانی خود در حوزه تکنولوژی را تمدید خواهد کرد. این برنامه روند مهاجرت نیروی کار در تکنولوژی های خاص را تسریع می […]

ارسال توسط :
پ
پ

برنامه مهاجرتی هفتگی استان بریتیش کلمبیا در حوزه تکنولوژی BC PNP- Tech Pilot برای یک سال دیگر ، تا ژوئن 2021  ادامه خواهد داشت.

در تاریخ 4 ژوئن، استان اعلام کرد برنامه انتخاب استانی خود در حوزه تکنولوژی را تمدید خواهد کرد. این برنامه روند مهاجرت نیروی کار در تکنولوژی های خاص را تسریع می کند.

متقاضیان اقامت دائم در این برنامه مهاجرتی باید پیشنهاد کار(جاب آفر) در یکی از 29 شغل واجد شرایط در حوزه تکنولوژی در این استان داشته باشند.

پیشنهاد کار باید حداقل برای یک سال باشد و حداقل 120 روز در زمان تقاضا بماند. این برنامه برای به حداقل رساندن زمان انتظار برای نیروی کار و کارفرمایان استان تقریبا هر هفته انتخاب برگزار می کند.

روند برنامه انتخاب بریتیش کلمبیا در حوزه تکنولوژی سریع تر از دیگر برنامه های مهاجرتی استان است. روند دیگر برنامه ها از زمان ثبت درخواست 2 تا 3 ماه طول می کشد.

بریتیش کلمبیا تقاضا در حوزه تکنولوژی را در اولویت قرار می دهد. پس از این که متقاضیان درخواست خود را به طور کامل ثبت کردند، پرونده آن ها روز کاری بعد به تیم پردازش Tech pilot ارجاع داده می شود.

روند برنامه BC PNP Tech Pilot

متقاضیان مهاجرت از طریق این برنامه ابتدا باید در پرتال آنلاین BC PNP پروفایل بسازند و تحت سیستم SIRS ثبت نام کنند. متقاضیان باید انتخاب کنند که روند کار آن ها از  طریق گروه SI -Skills Immigration و یا اکسپرس انتری انجام شود.

سپس BC PNP حداقل امتیاز لازم برای متقاضیان دعوت شده برای تقاضای انتخاب استانی را اعلام می کند. متقاضیان دعوت شده 30 روز فرصت دارند تا برای انتخاب درخواست دهند. در این هنگام اولویت رسیدگی به درخواست ها با متقاضیان Tech Pilot  است.

در صورتی که متقاضی پذیرفته شود، نامه حمایتی مجوز کار دریافت خواهد کرد که به آن ها امکان می دهد طی مراحل اخذ اقامت دائم کار کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar