تلاش دکتر خدیر برای حل مشکل سابقه بیمه نیروی متخصص کبک
17 نوامبر 2014 - 17:39
بازدید 373
9

متقاضیان ایرانی برنامه نیروی متخصص کبک با دردسرهایی که اداره مهاجرت این استان در ارتباط با تهیه مدارک سابقه کار و پرداخت بیمه تامین اجتماعی ایجاد می‌کند بیگانه نیستند. آقای مختاری، مدیریت کنپارس در مطالب مختلفی در این سایت و همچنین وبلاگشان به این بحث پرداخته‌اند که دو نمونه از آنها را می‌توانید در اینجا […]

ارسال توسط :
پ
پ

متقاضیان ایرانی برنامه نیروی متخصص کبک با دردسرهایی که اداره مهاجرت این استان در ارتباط با تهیه مدارک سابقه کار و پرداخت بیمه تامین اجتماعی ایجاد می‌کند بیگانه نیستند.

آقای مختاری، مدیریت کنپارس در مطالب مختلفی در این سایت و همچنین وبلاگشان به این بحث پرداخته‌اند که دو نمونه از آنها را می‌توانید در اینجا و اینجا ببینید. در این ارتباط و برای حل این مشکل شرکت مهاجرتی کنپارس فعالیت‌های بسیار گسترده‌ حقوقی، رسانه‌ای و سیاسی انجام داده است از جمله تهیه نامه‌های مستند حقوقی و ارسال آن به اداره‌های مهاجرت فدرال و کبک در تشریح دلایل این نکته که نداشتن سابقه پرداخت بیمه تامین اجتماعی به معنای عدم اشتغال نیست. یکی دیگر از این دست فعالیت‌ها تماس با شخصیت‌های سیاسی و موثر جامعه به‌ویژه نمایندگان مجلس کبک برای توضیح این نکته بوده است.

اطلاع یافته‌ایم که خوشبختانه آقای دکتر امیر خدیر، نماینده ایرانی‌تبار مجلس کبک و از چهره‌های بسیار شناخته‌شده سیاسی این استان در این ارتباط در حال پیگیری موضوع هستند و قرار است با وزیر مهاجرت کبک نیز گفتگو کنند. امید است که مجموعه این حرکت‌ها به اصلاح رویه‌ها و اجرای درست قانون منجر شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar