تغییرات مختصر در مدارک مورد نیاز برنامه نیروی متخصص کبک
30 نوامبر 2015 - 8:08
بازدید 372
7

روز ۲۵ نوامبر اداره مهاجرت کبک در سایت خود اعلام کرده است که از این پس لازم نیست متقاضیان مهاجرت به این استان از روش برنامه نیروی متخصص، برای اثبات سابقه کار خود مدارک بیمه و یا پرداخت مالیات را هنگام ثبت اولیه پرونده بفرستند. این گفته به این معنی نیست که مدارک بیمه و یا […]

ارسال توسط :
پ
پ

روز ۲۵ نوامبر اداره مهاجرت کبک در سایت خود اعلام کرده است که از این پس لازم نیست متقاضیان مهاجرت به این استان از روش برنامه نیروی متخصص، برای اثبات سابقه کار خود مدارک بیمه و یا پرداخت مالیات را هنگام ثبت اولیه پرونده بفرستند. این گفته به این معنی نیست که مدارک بیمه و یا مالیات که عملا مدارک قانونی مثبته سابقه شغلی هستند مورد نیاز نیست بلکه تنها ناظر به ارسال اولیه مدارک است. به تعبیر دیگر این مدارک ممکن است در طول رسیدگی به پرونده از متقاضی درخواست شوند بنابراین همچنان افرادی که بیمه ندارند عملا نمی توانند روی امتیاز سابقه کار خود حساب کنند.

با توجه به سابقه سختگیری کبک در مورد بیمه تنها وجه مثبت این خبر این است که شاید مسوولین اداره مهاجرت کبک کمی عاقل شده اند و از بی انصافی در رد پرونده هایی که بیمه تامین اجتماعی ندارند ولی بیمه دیگر صندوقهای بازنشستگی هستند دست برداشته است. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar