تغییرات مثبت مقررات در برنامه های مهاجرتی کبک
06 ژانویه 2016 - 0:52
بازدید 340
10

بنا به اعلام اداره مهاجرت کبک سه تغییر در مقررات مربوط به رسیدگی به تقاضاهای اقامت کبک اعمال می شود. این تغییرات هم در پرونده های نیروی متخصص و هم در پرونده های تجاری اعمال می شود. تغییرات اعلام شده به شرح زیر است: ۱- از این پس در پرونده های کبک افسران نم یتوانند […]

ارسال توسط :
پ
پ

بنا به اعلام اداره مهاجرت کبک سه تغییر در مقررات مربوط به رسیدگی به تقاضاهای اقامت کبک اعمال می شود. این تغییرات هم در پرونده های نیروی متخصص و هم در پرونده های تجاری اعمال می شود.

تغییرات اعلام شده به شرح زیر است:

۱- از این پس در پرونده های کبک افسران نم یتوانند متقاضی اصلی را تغییر دهند و متقاضی اصلی در پرونده همان کسی است که از سوی متقاضی تعیین شده است.

این تغییر بسیار فرخنده ای است چرا که در بسیاری موارد افسران به اشتباه جای متقاضی اصلی و همسر را عوض می کردند و مشکلات متعددی برای متقاضیان ایجاد می شد. طبق معمول کبک در پذیرش اشتباه بسیار مقاوت می کرد و این موضوع سو تفاهماتی را نیز برای موکلین ایجاد می کرد و گناه این تغییر را به گردن وکیل می انداختند.

۲- شرط دریافت مدرک در ۵ سال گذشته و یا کار در زمینه مرتبط در ۵ سال گذشته حذف شده است بنابراین از این پس متقاضی امتیاز رشته ای را که در آن تحصیل کرده دریافت می کند و مهم نیست که از زمان تحصیلش بیش از ۵ سال گذشته است و کار کردن در رشته مرتبط با تحصیل در ۵ سال گذشته هم ملاک نیست.

این تغییر نیز تغییر بسیار فرخنده ای است که شرایط عادلانه تری را برای متقاضیان ایجاد می کند به خصوص آنانکه در رشته مرتبط با تحصیل خود سابقه کار ندارند.

۳- تنها مدارک تحصیلی متقاضی که قبل از ثبت درخواست کسب شده اند امتیاز می گیرند.

این تغییر البته مثبت نیست ولی مشکلی هم ایجاد نمی کند. تا قبل از این تغییر اگر متقاضی در فاصله ثبت پرونده تا مصاحبه هم مدرک تحصیلی دریافت می کرد در نظر گرفته می شد و امتیاز دریافت می کرد. از این پس تنها مدارکی که تا قبل از ثبت درخواست دریافت شده امتیاز می گیرند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar