تغییرات مثبت در برنامه نیروی متخصص کبک ۲۰۱۵
08 ژانویه 2015 - 16:50
بازدید 317
6

  همان طور که قبلا هم اعلام شده بود برنامه مهاجرتی استان کبک از ابتدای آوریل 2015 بازگشایی می شود. طبق آخرین اخباری که در اواخر سال 2014 منتشر گردید حاکی از تغییر مختصری در سیستم امتیاز بندی دارد البته این تغییرات مثبت بوده وبا توجه به تعداد اعلام شده در مورد ویزاهای صادر شده در سال 2015 می […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

همان طور که قبلا هم اعلام شده بود برنامه مهاجرتی استان کبک از ابتدای آوریل 2015 بازگشایی می شود. طبق آخرین اخباری که در اواخر سال 2014 منتشر گردید حاکی از تغییر مختصری در سیستم امتیاز بندی دارد البته این تغییرات مثبت بوده وبا توجه به تعداد اعلام شده در مورد ویزاهای صادر شده در سال 2015 می توان امیدوار بود که در این سال تعداد افرادی که پذیرش خواهند شد و ویزا دریافت خواهند کرد رو به رشد باشد .

در جدول امتیاز بندی کبک برای برنامه های نیروی متخصص، کارآفرینی، خوداستغالی و سرمایه گذاری کبک تغییراتی رخ داده است. این تغییرات شامل همه پرونده های رسیده پس از ۳۱ دسامبر ۲۰۱۴ و نیز آن دسته از پرونده هایی که پیش از این تاریخ دریافت شده اند ولی هنوز رسیدگی اولیه نشده اند خواهد بود.

و اما تغییرات:

۱- از این پس به مدرک دکترای متقاضی اصلی ۱۴ امتیاز داده می شود و این به منظور جذب افراد با تحصیلات بالا به منظور تسهیل توسعه اقتصادی کبک است.  

۲- درپرونده های نیروی متخصص و خود اشتغالی در صورتی که همسر فوق لیسانس یا دکترا داشته باشد یک امتیاز اضافه دریافت می کنند.

۳- کسانی که پیشنهاد شغل در منطقه مونترآل دارند از این پس به جای ۶ امتیاز ۸ امتیاز دریافت می کنند.

از طرف دیگر اخبار غیر رسمی دیگری وجود دارد که حاکی از آن است که سال 2015 آخرین سالی خواهد بود که کبک به این صورت مهاجر می پذیرد و احتمالا از سال آینده داشتن پیشنهاد شغل از طرف کارفرما الزامی خواهد بود.

به هر حال با توجه به تمامی این تغییرات پیشنهاد می شود افرادی که قصد اقدام از طریق کبک را دارند هرچه سریعتردر فرصت باقیمانده اقدامات لازم را انجام داده تا قبل از شروع برنامه ، پرونده آنها تکمیل و جزو اولین پرونده های ارسالی باشند . در صورت تمایل به بررسی شرایط خود از طریق نیروی متخصص کبک،می توانید با پرکردن فرم ارزیابی رایگان و یا تماس با ما ، از واجد شرایط بودن خود در این روش و یا دیگر روشهای مهاجرتی آگاه گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar