تغییرات در برنامه اسپانسرشیپ همسر
30 دسامبر 2016 - 22:06
بازدید 632
11

دولت کانادا تغییراتی را در شکل دریافت و رسیدگی به درخواستهای اسپانسرشیپ همسر اعلام کرده است. این تغییرات به هیچوجه در ارتباط با شرایط اقدام نیست و تنها موارد شکلی است به شرح زیر: ۱- از این پس دو مدل اقدام متفاوت اسپانسرشیپ برای همسرانی که در داخل کانادا هستند در مقایسه با آنها که […]

ارسال توسط :
پ
پ

دولت کانادا تغییراتی را در شکل دریافت و رسیدگی به درخواستهای اسپانسرشیپ همسر اعلام کرده است. این تغییرات به هیچوجه در ارتباط با شرایط اقدام نیست و تنها موارد شکلی است به شرح زیر:

۱- از این پس دو مدل اقدام متفاوت اسپانسرشیپ برای همسرانی که در داخل کانادا هستند در مقایسه با آنها که خارج از کانادا هستند وجود ندارد و همه یکسان هستند. پیش از این پروسه رسیدگی به همسران مقیم داخل بسیار طولانی تر از افرادی بود که از خارج اقدام می کردند.

۲- از این پس متقاضی اسپانسرشیپ نیازی به انجام آزمایشات پزشکی قبل از اقدام نیست و این مورد بنا به تقاضای اداره مهاجرت بعدا اتفاق خواهد افتاد

۳- از این پس متقاضی اسپانسرشیپ نیازی به ارایه گواهی عدم سو پیشینه هنگام ثبت پرونده نیست و این مورد نیز بنا به درخواست بعدی اداره مهاجرت اتفاق خواهد افتاد. این گواهی از کشور متبوع و یا کشوری که فرد بیشتر عمر خود را در آن بوده لازم است و نیاز به ارایه گواهی از همه کشورهایی که بیش از ۶ ماه در آن بوده اند نیست.

۴- فرمها و اطلاعات درخواستی نیز تغییراتی داشته اند

۵- توصیه اکید این است که هنگام اقدام هزینه لندینگ (The Right To Permanent Resident Fee) را هم بپردازند.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar