تغییرات در برخی فرم‌های مهاجرت و تقاضای ویزا
12 ژوئن 2011 - 20:13
بازدید 431
10

اداره مهاجرت کانادا از نیمه ژانویه سال ۲۰۱۱، بسته تقاضا برای ویزای موقت (کار، تحصیل، توریستی) و خصوصا فرم اصلی تقاضا در این بسته را تغییر داده است و از متقاضیان می‌خواهد که این فرم‌های جدید را تکمیل و ارسال نمایند. احتمالا کسانی که در ۶ ماهه گذشته با مراجعه به سفارت کانادا در تهران، […]

ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت کانادا از نیمه ژانویه سال ۲۰۱۱، بسته تقاضا برای ویزای موقت (کار، تحصیل، توریستی) و خصوصا فرم اصلی تقاضا در این بسته را تغییر داده است و از متقاضیان می‌خواهد که این فرم‌های جدید را تکمیل و ارسال نمایند. احتمالا کسانی که در ۶ ماهه گذشته با مراجعه به سفارت کانادا در تهران، برای این دسته از ویزاها تقاضا داده‌اند متوجه این تغییرات شده‌اند.

در این فرم‌، تاییدیه validation بخشی از پروسه آن-لاین تکمیل فرم به آن اضافه شده تا هم از تکمیل شدن تمامی صفحات اطمینان حاصل شود و هم بارکدی برای درخواست کننده صادر شود که باید بر روی بسته قرار بگیرد و یک مشخصه منحصربفرد به درخواست مورد نظر می‌دهد. چنین مواردی به این منظور به فرم‌ها اضافه شده‌اند تا ضریب اطمینان از صحت موارد و جلوگیری از تقلب را کاهش دهد و رصدکردن درخواست‌ها در سیستم را تسریع کند پس اگر فرم‌هایی در اختیار دارید که مربوط به گذشته است توجه داشته باشید که به احتمال زیاد بررسی آنها با مشکل روبرو خواهد شد. البته فعلا این فرم‌ها هم دریافت می‌شوند اما بررسی آنها زمان بیشتری می‌طلبد اما آن گونه که در جلسه مسئولان اداره مهاجرت بیان شده، به زودی (از ۱۸ جولای) دریافت فرم‌های قدیمی کاملا متوقف می‌شود و تکمیل مدارک بر اساس دستورالعمل جدید، اجباری خواهد بود.

اما تغییر مهم‌تر برای متقاضیان مهاجرت در فرم‌های سری IMM۸ که مهم‌ترین فرم‌های برای تقاضای مهاجرت و دریافت اقامت دائم کانادا هستند اتفاق خواهند افتاد و احتمالا در آنها هم ابزارهای قوی‌تری برای مقابله با کلاه‌برداری‌ها تعبیه خواهد شد. این تغییرات از تاریخ ۱۸ جولای، به اطلاع عموم خواهند رسید و از آن تاریخ به بعد، تقاضاها باید بر اساس فرم‌ها و دستورالعمل جدید تکمیل و به ادارات مربوطه (از جمله CIO) ارسال شوند. البته این تغییرات مربوط به درخواست‌های جدید است و ربطی به درخواست‌های قبلی ندارد. به محض اعلام رسمی این تغییرات، جزییات آن به اطلاع شما خواهد رسید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar