تغییرات جدید در برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان از امروز اجرا می شوند
16 جولای 2018 - 1:29
بازدید 437
9

اداره مهاجرت استان ساسکچوان در تاریخ 10 جولای 2018 در اطلاعیه ای اعلام کرد که جذب متقاضیان برنامه مهاجرتی نیروی متخصص از روش International Skilled Worker: Occupation In-Demand تغییر اساسی خواهد کرد.   طبق اعلام سایت اداره مهاجرت این استان، از امروز ۱۶ جولای ۲۰۱۸ سیستم ساخت پروفایل و اقدام برای این برنامه نیروی متخصص به صورت ثبت درخواست […]

ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت استان ساسکچوان در تاریخ 10 جولای 2018 در اطلاعیه ای اعلام کرد که جذب متقاضیان برنامه مهاجرتی نیروی متخصص از روش International Skilled Worker: Occupation In-Demand تغییر اساسی خواهد کرد.  

طبق اعلام سایت اداره مهاجرت این استان، از امروز ۱۶ جولای ۲۰۱۸ سیستم ساخت پروفایل و اقدام برای این برنامه نیروی متخصص به صورت ثبت درخواست علاقه مندی (Expression of Interest) خواهد بود و ظرفیت مشخصی برای این برنامه اعلام نخواهد شد. 

بدین ترتیب که متقاضیان ابتدا باید درخواست علاقه مندی برای اقدام از طریق برنامه های نیروی متخصص استان داشته باشند و در صورت واجد شرایط بودن از طرف استان دعوت نامه دریافت می کنند و بعد از دریافت دعوت نامه می توانند مدارک خود را ارسال کنند. 

برنامه SINP دارای زیرشاخه های متفاوتی است که ما در اینجا به توضیح برنامه مهاجرتی International Skilled Worker می پردازیم که خود دارای سه زیرشاخه است:

1. زیرشاخه اول کاربرد چندانی ندارد چرا که متقاضیان نیاز به پیشنهاد کار از سوی کارفرما Job Offer دارند. زیرشاخه های اصلی همان OID و EE هستند که این دو برنامه به صورت کلی تا حد زیادی به هم شبیه هستند ولی تفاوت هایی هم باهم دارند. به طور کلی، اساس هر دو برنامه داشتن سابقه کار در فهرست مشاغل موردنیاز این استان است.

2. فهرست مشاغل مورد نیاز این استان که در تاریخ 20 ژوئن 2018 تغییر کرد، در اینجا قابل مشاهده است. 

3. این برنامه مهاجرتی برای پناهندگان نمی باشد.

4.  این برنامه براساس شغل متقاضی یا ناک NOC است و نه مدرک تحصیلی. به عبارتی این برنامه ناک-محور است. مدرک تحصیلی بصورت مستقیم شما را مجاز به شرکت در این برنامه نمی کند، اما به طور غیر مستقیم تاثیرگذار است.

سسکچوان یا ساسکچوان Saskatchewan استانی سبز و آفتابی در مرکز کشور کانادا می باشد، که از سمت شرق با استان منیتوبا Manitoba و از سمت غرب در همسایگی استان آلبرتا Alberta قراردارد. مرکز آن رجینا و کلان شهر آن سسکتون است. برای اینکه با این استان آشنایی بیشتری پیدا کنید، اینجا را کلیک کنید. 

برای آشنایی بیشتر با برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان (قسمت اول: معرفی برنامه) اینجا را بخوانید. 

اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط لازم برای برنامه های مهاجرتی استان ساسکچوان را اینجا بخوانید. 

منبع خبر 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar