تعداد ۷۹۹ کاندیدا جهت اقدام برای اقامت دائم دعوتنامه دریافت کردند
26 می 2016 - 3:30
بازدید 397
6

آخرین مرحله انتخاب اکسپرس انتری که هشتمین دور این انتخابها از ابتدای سال جدید میباشد، صورت گرفت و طی آن هفتصد و نود و نه نفر موفق به دریافت دعوتنامه جهت اقدام برای اقامت دائم شدند. گفتنی است حداقل امتیاز لازم برای موفقیت در این دور 534 بوده است. این مرحله از انتخابها نسبت به […]

ارسال توسط :
پ
پ

آخرین مرحله انتخاب اکسپرس انتری که هشتمین دور این انتخابها از ابتدای سال جدید میباشد، صورت گرفت و طی آن هفتصد و نود و نه نفر موفق به دریافت دعوتنامه جهت اقدام برای اقامت دائم شدند. گفتنی است حداقل امتیاز لازم برای موفقیت در این دور 534 بوده است. این مرحله از انتخابها نسبت به دور قبلی افزایش چشم گیری در حداقل امتیاز لازم را نشان میدهد که دلیل آن را میبایست در تعداد کم افراد دریافت کننده دعوتنامه در این مرحله جستجو کرد که طی ماههای اخیر بی سابقه بوده است. طی ده ماه گذشته هر مرحله از انتخابهای اکسپرس انتری بطور معمول بیش از 1،000 نفر از متقاضیان مهاجرت کانادا را جهت اقدام برای اقامت دائم انتخاب نموده که این افراد هیچگونه پیشنهاد کار معتبر و یا دعوتنامه استانی نیز نداشته اند. تعداد 799 نفر افرادی که در این مرحله انتخاب شده اند نشان از سخت گیری نسبی در آخرین دور از این انتخابها دارد. به هر ترتیب افرادی که دعوتنامه دریافت کرده اند اکنون میتوانند برای اقامت دائم کانادا درخواست بدهند و بهمراهی خانواده هایشان، بعد از صدور ویزا وارد خاک کانادا شوند.

 

اکسپرس انتری

از ابتدای ژانویه 2015 دولت کانادا روش مهاجرتی جدیدی را معرفی کرده است که طی آن افراد علاقمند به مهاجرت مشخصات خود را بصورت آنلاین وارد یک پروفایل میکنند و کلیه سوابق تحصیلی و شغلی و همچنین مهارتهای زبان و وضعیت خانوادگی و سن شان را وارد آن میکنند. اینها معیارهایی است که افراد بر مبنای آنها امتیاز میگیرند. سپس تمامی این افراد وارد استخر میشوند. استخر استعاره از یک ظرف بزرگ است که متقاضیان مهاجرت بصورت قاعده مند، هوشمند و هدفمند در آن برگزیده میشوند و طبیعتا افرادی را که امتیاز بیشتری دارند و مطابقتهای بیشتری با نیاز های کار جامعه کانادا دارند انتخاب میکنند. افرادی که پیشنهاد شغلی معتبر و یا دعوتنامه های استانی داشته باشند 600 امتیاز اضافه دریافت میکنند که بسیار حیاتی است و بسرعت باعث انتخاب آنها و خروج پیروزمندانه از استخر میگردد. واحد شمارش امتیازها CRS میباشد.

این برنامه جدید بمنظور سرعت بخشیدن به بررسی پرونده های مهاجرتی معرفی شده و تا کنون چندین هزار نفر موفق شده اند دعوتنامه برای اقدام نهایی برای داشتن اقامت دائم بدهند. این دعوتنامه درواقع برای افرادی که از استخر بالا کشیده میشوند ارسال میگردد. این افراد ظرف مدتی حدود شش ماه ویزای خود را در دست خواهند داشت (یا حداقل طبق اعلام اداره مهاجرت قرار است اینطور باشد). اکسپرس انتری درواقع برنامه مهاجرتی نیست و تنها یک روش جدید برای انتخاب افراد دارای بالاترین امتیازات (از منظر نیروی انسانی) از میان متقاضیان مهاجرت است.

برای شمارش امتیاز خود اینجا کلیک کنید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar