تخفیف ویژه کنپارس برای متقاضیان ویزای تحصیلی کانادا
23 می 2019 - 2:05
بازدید 441
12

  به اطلاع می رساند که بخش تحصیلی شرکت کنپارس، با بیش از ده سال تجریه، اکنون با گسترش فضای فیزیکی و افزایش نیروی انسانی در راستای ارائه خدمات بهتر با مبالغ رقابتی، آماده پذیرش متقاضیان تحصیل در کانادا می باشد.    چنانچه متقاضی ادامه تحصیل در کانادا هستید، کافی است اطلاعات شخصی یا رزومه […]

ارسال توسط :
پ
پ
 
به اطلاع می رساند که بخش تحصیلی شرکت کنپارس، با بیش از ده سال تجریه، اکنون با گسترش فضای فیزیکی و افزایش نیروی انسانی در راستای ارائه خدمات بهتر با مبالغ رقابتی، آماده پذیرش متقاضیان تحصیل در کانادا می باشد. 
 
چنانچه متقاضی ادامه تحصیل در کانادا هستید، کافی است اطلاعات شخصی یا رزومه خود را به ایمیل بخش تحصیلی کنپارس ارسال کنید:

[email protected]

صدها هزار دانشجو و دانش آموز سالانه برای تحصیل به کانادا می آیند. آمار نشان می دهد که جمعیت دانشجویی هر ساله با رشد چشمگیری مواجهه است.

گزارش اخیر سازمان جهانی رتبه بندی کیو اس نشان داد که مونترال به عنوان بهترین شهر دانشجویی جهان انتخاب شده است. در نظر سنجی از 18 هزار دانشجو در سراسر جهان، کانادا در جایگاه ویژه ای قرار گرفته است؛ ونکور در رتبه دهم و تورنتو در رتبه یازدهم قرار گرفت. اتاوا و کبک سیتی نیز به ترتیب رتبه های 26 و 72 را به خود اختصاص دادند.

این رتبه ها نشان دهنده تعداد قابل توجه کسانی که است که به تحصیل با کیفیت بالای زندگی و معیارهای جهانی و فرصت اقامت در کانادا علاقه مند هستند.

نکته قابل ملاحظه دیگر برای دانشجویان بین المللی، هزینه های مناسب زندگی، فضای خاص و هنری شهر مونترال است که اغلب با شهرهای اروپایی مقایسه می شود. گوناگونی فرهنگی، تنوع فرصت های شغلی و معیار های ارزشی متفاوت آمریکای شمالی از دیگر مواردی ست که در این نظر سنجی مورد توجه دانشجویان قرار گرفته است.

 به طور کلی، برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا چهار مرحله اصلی بایستی صورت پذیرد:

  1. گرفتن پذیرش از مدرسه، کالج یا دانشگاه
  2. گرفتن پذیرش از استان کبک (CAQ) ( نکته: برای سایر استان های کانادا این مرحله مورد نیاز نیست)
  3. گرفتن ویزای تحصیلی از دولت فدرال کانادا
  4. گرفتن مجوز تحصیل یا همان استادی پرمیت در هنگام ورود به کانادا

چنانچه قصد دریافت اقامت دایم کانادا را پس از پایان تحصیلات تان دارید، توصیه می شود از برنامه تجربه کبکی استان کبک استفاده کنید. اگر قصد ادامه تحصیل در سایر استان ها را دارید شرایط متفاوت است و به صرف تحصیل امکان دریافت اقامت نخواهید داشت. معمولا فارغ اتحصیلان موسسات آموزشی خارج از کبک باید برای دریافت اقامت دست کم یک سال کار کنند. جزییات امکان اقدام برای اقامت بسته به استان متفاوت است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar