تاخیر در سیستم لاتاری «برنامه اسپانسرشیپ پدر و مادران، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها» (PGP)
26 دسامبر 2020 - 9:27
بازدید 595
15

به گفته «IRCC»، کانادا انتخاب بعدی را در سال 2021 برگزار خواهد کرد. «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) انتخاب مهاجرتی «برنامه اسپانسرشیپ پدر و مادران، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها» (PGP) خود را تا اوایل سال 2021 به تأخیر می اندازد. این انتخاب قرار بود تا پایان ماه جاری انجام شود، اما عواملی […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گفته «IRCC»، کانادا انتخاب بعدی را در سال 2021 برگزار خواهد کرد.

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) انتخاب مهاجرتی «برنامه اسپانسرشیپ پدر و مادران، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها» (PGP) خود را تا اوایل سال 2021 به تأخیر می اندازد.

این انتخاب قرار بود تا پایان ماه جاری انجام شود، اما عواملی مانند همه گیری کرونا باعث تأخیر در روند آن شد.

«IRCC» از 13 اکتبر تا 3 نوامبر سال 2020، سیستم «ابراز علاقه مندی» (EOI) مربوط به «PGP» را در دسترس اسپانسرهای احتمالی قرار داد.

در این دوره، شهروندان و ساکنان دائمی کانادا می توانستند «فرم EOI» را تکمیل کرده و تمایل به اسپانسرشیپ پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ خود را برای مهاجرت کانادا به «IRCC» اعلام کنند.

پس از آن، «IRCC» قرار بود با استفاده از یک روش انتخاب رندوم، حداکثر 10 هزار اسپانسر را برای ارسال درخواست «PGP» دعوت کند.

همانطور که در وبسایت دولت کانادا ذکر شده است، دپارتمان مهاجرت انتظار داشت که این انتخاب را تا پایان سال برگزار کند: «از اسپانسرها دعوت می شود که در اواخر سال اقدام کنند، بنابراین انتظار می رود که در اوایل سال 2021 (احتمالاً ژانویه و فوریه) درخواست ها را دریافت کنیم.»

 

دلایل تاخیر در انتخاب «PGP»

IRCC برخی از عوامل را که باعث تأخیر در برگزاری این انتخاب شده اند، توضیح داد:

 

«هم اکنون ما در حال پردازش موارد ارسالی امسال هستیم تا موارد تکراری را حذف کنیم. در ادامه، یک لیست انتخاب رندوم ایجاد کرده و دعوتنامه ها برای درخواست را برای افراد ارسال خواهیم کرد. از آنجا که این برنامه امسال دیرتر از حد معمول برگزار شد، و همچنین به دلیل همه گیری کرونا، از اسپانسرهای احتمالی دعوت می شود که در اوایل سال 2021 اقدام کنند. ما در حال به روزرسانی وب سایت خود، و اطلاع رسانی درباره این مسئله هستیم.»

 

برنامه «PGP» در سال 2021

سال آینده قرار است برهه ای مهم برای «PGP» باشد. پس از برگزاری انتخاب «PGP» در سال 2020، اسپانسرهای دعوت شده حداکثر 60 روز فرصت دارند درخواست های خود را به «IRCC» ارائه دهند.

اداره مهاجرت قبلاً اعلام کرده است که ظرفیت پذیرش «PGP» در سال 2021 سه برابر بیشتر از سال جاری خواهد بود.

«IRCC» سیستم EOI جدیدی را ایجاد کرده و در پی آن، حداکثر 30،000 اسپانسر را در برنامه سال آینده دعوت خواهد کرد.

به علاوه «PGP»، شهروندان و ساکنان دائمی کانادا می توانند با استفاده از برنامه «Super Visa»، پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ خود را با ویزاهای تجدید پذیر (با اعتبار حداکثر 10 ساله) به کانادا بیاورند.

 

منبع خبر: cicnews.ca, December 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar