بودجه 30 میلیون دلاری برای خدمات اسکان تازه‌واردان
12 اکتبر 2020 - 12:03
بازدید 438
8

وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) از تاریخ 15 اکتبر 2020 فرآیند جدید ابراز علاقه مندی را برای تأمین بودجه طرح های بهبود خدمات رسانی (SDI) آغاز می کند. شروع این فرآیند، بخشی از تعهد وزارت IRCC برای ارائه خدمات اسکان با کیفیت بالا به مهاجران جدید محسوب می شود. از زمان راه اندازی […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) از تاریخ 15 اکتبر 2020 فرآیند جدید ابراز علاقه مندی را برای تأمین بودجه طرح های بهبود خدمات رسانی (SDI) آغاز می کند. شروع این فرآیند، بخشی از تعهد وزارت IRCC برای ارائه خدمات اسکان با کیفیت بالا به مهاجران جدید محسوب می شود.

از زمان راه اندازی طرح های SDI در سال 2017، تمرکز آنها ایجاد و توسعه روش های نوآورانه جهت کمک به اسکان و ادغام مهاجران جدید در جامعه کانادا بوده است. وزارت IRCC در پاسخ به شرایط بحرانی حاضر، تقریباً 30 میلیون دلار بودجه SDI را در سال اول به مراکز ارائه خدمات اسکان به تازه واردان اختصاص می دهد. بدین ترتیب، این مراکز می توانند با اطمینان خاطر و به صورت پیوسته از بیماری همه گیر کووید 19 بهبود یابند.

با گذشت شرایط بحرانی فعلی، بسیاری از مراکز ارائه خدمات اسکان به فضای آنلاین انتقال یافته اند. بودجه SDI به وزارت IRCC کمک خواهد کرد تا ضمن در نظر گرفتن اطمینان بیشتر تازه واردان به ارائه خدمات آنلاین، نوع خدمات مورد نیاز آنها را تعیین کند. از این بودجه همچنان برای حمایت از ادغام موفقیت آمیز تازه واردان در دوره بازیابی از بیماری کووید 19 استفاده خواهد شد.

طرح های بهبود خدمات رسانی به عنوان بخشی از فرآیند بودجه دهی، به اولویت های زیر رسیدگی می کنند:

  • نهایت استفاده از تکنولوژی: وزارت IRCC به دنبال طرح هایی است که بتوانند تکنولوژی هایی را شناسایی کنند که ارائه خدمات اسکان را از راه دور میسر می سازند. طرح های مورد نظر باید بتوانند موانع دسترسی تازه واردان به این تکنولوژی ها و محدودیت های استفاده از آنها را شناسایی کرده، و این موانع و محدودیت ها را برطرف کنند.
  • افزایش مشارکت کارفرما: شرایط بحرانی حاضر تأثیر عمده ای بر آینده شغلی کوتاه مدت و بلند مدت تازه واردان گذاشته است. طرح های مربوط به این اولویت، روش هایی را ارزیابی خواهند کرد که از طریق آنها، کارفرمایان به مشارکت بیشتر در فرآیند ادغام تازه واردان ترغیب شوند.
  • ارتقا ظرفیت خدمات اسکان: مطابق این اولویت، سازمان های متخصص در زمینه تحقیق و توسعه اجتماعی با آژانس هایی که بودجه آنها توسط وزارت IRCC تأمین شده است، همکاری خواهند کرد تا مهارت ها و ابزارهای لازم را برای تحقیق، طراحی و ارزیابی خدمات برای تازه واردان توسعه دهند. این توسعه به رفع برخی از چالش هایی که تازه واردان با آن روبرو هستند – از جمله نژادپرستی و انزوا – کمک می کند.

در طول اجرای این طرح ها، آژانس هایی که کمک مالی دریافت کرده اند باید به صورت منظم گزارش هایی به وزارت IRCC درباره نتایج و آموخته های خود ارائه دهند. هدف از اجرای این طرح ها، پیدا کردن روش هایی برای بهبود برنامه اسکان با کیفیت بالای IRCC است، تا تأثیرگذاری و آمادگی این برنامه جهت انطابق با نیازهای تازه واردان و پشتیبانی از آنها در فرآیند ادغام با جامعه کانادا، افزایش یابد.

اطلاعات بیشتر درباره SDI و این فرآیند بودجه دهی، به صورت آنلاین در دسترس است. اطلاعات تکمیلی در خصوص آیین نامه بودجه دهی در تاریخ 15 اکتبر 2020 منتشر می شود.

 

منبع خبر: canada.ca, October 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar