بودجه ۱۰ میلیون دلاری کانادا برای پذیرش دانشجویان کشورهای آسیای جنوب شرقی
07 آگوست 2017 - 20:10
بازدید 403
8

وزیر امور خارجه کانادا، کریستیا فریلند، عصر روز یکشنبه ۶ اوت ۲۰۱۷ در کنفرانس منطقه ای انجمن ملل آسیای جنوب شرقی در فیلیپین اعلام کرد که دولت کانادا قصد دارد بودجه ۱۰ میلیون دلاری در یک بازه زمانی ۵ ساله برای حمایت از دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی آسیای جنوب شرقی در نظر بگیرد. این بودجه […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر امور خارجه کانادا، کریستیا فریلند، عصر روز یکشنبه ۶ اوت ۲۰۱۷ در کنفرانس منطقه ای انجمن ملل آسیای جنوب شرقی در فیلیپین اعلام کرد که دولت کانادا قصد دارد بودجه ۱۰ میلیون دلاری در یک بازه زمانی ۵ ساله برای حمایت از دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی آسیای جنوب شرقی در نظر بگیرد.

این بودجه ۱۰ میلیون دلاری در قالب برنامه بورسیه تحصیلی برای حمایت از دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی است و به منظور دستیابی این دانشجویان برای رسیدن به آموزش در سطح بین المللی می باشد.

در حاشیه این کنفرانس دو روزه، وزیر امور خارجه کانادا با وزرای امور خارجه ۱۰ کشور عضو انجمن کشورهای آسیای جنوب شرقی Association of Southeast Asian Nations (ASEAN) از جمله برونی، کامبوج، اندونزی، لائوس، مالزی، میانمار، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام با یکدیگر دیدار کردند و در خصوص جزئیات این برنامه به بحث و گفت و گو پرداختند.

از سال ۲۰۱۴ تاکنون، ۱۲ هزار دانشجو از کشورهای آسیای جنوب شرقی در دانشگاه های کانادا ثبت نام کرده اند.

وزیر امور خارجه کانادا گفت: کانادا با آغوش باز پذیرای دانشجویان کشورهای آسیای جنوب شرقی است. ارائه تبادلات آموزشی با این کشورها در راستای توانمند سازی جوانان که در آینده باعث رشد اقتصادی و اجتماعی کشورهای خود خواهند شد، برای دولت کانادا بسیار حائز اهمیت است. از طرف دیگر نیز، حضور و مشارکت این دانشجویان در دانشگاه های کانادا باعث غنی تر شدن جامعه چند فرهنگی کانادا می شود و دانشجویان با فرهنگ های مختلف تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

کانادا دارای یکی از بهترین نظام های آموزشی دنیاست. گزارش تحقیقات اخیر آمریکا (U.S. News and World Report) و ارزیابی 80 کشور جهان از نظر پایداری شرایط اقتصادی، برابری درآمد و شرایط بازار کار نشان داد که کانادا دومین کشور برتر جهان برای مهاجران است و از منظر فاکتور تحصیلات، کانادا مقام اول را دارد. 

سالانه صدها هزار دانشجو و دانش آموز برای تحصیل به کانادا می آیند. آمار نشان می دهد که جمعیت دانشجویی کانادا هر ساله با رشد چشمگیری مواجهه است، به طوری که در سال 2013، جمعیت دانش آموزی و دانشجویی کانادا به بیش از 5 میلیون نفر رسید.

شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس با پروموشون ویژه برای زمان محدود، خدمات دریافت ویزای تحصیلی (دانشجویی و دانش آموزی) ارائه می کند. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar