به روز رسانی برنامه های مهاجرتی نوا اسکوشیا، آلبرتا و بریتیش کلمبیا
14 اکتبر 2015 - 22:20
بازدید 351
7

اخیرا چند استان کانادا خبرهای جدیدی در ارتباط با برنامه های پذیرش استانی مهاجران اعلام کردند. علاوه بر استان ساسکاچوان که برنامه ویژه ای را بمنظور پذیرش افراد در رشته های مورد نیاز خود و بدون پیشنهاد شلغی معتبر اعلام کرده است، استانهای نوا اسکوشیا و آلبرتا و بریتیش کلمبیا هم تغییراتی را اعلام کرده […]

ارسال توسط :
پ
پ

اخیرا چند استان کانادا خبرهای جدیدی در ارتباط با برنامه های پذیرش استانی مهاجران اعلام کردند. علاوه بر استان ساسکاچوان که برنامه ویژه ای را بمنظور پذیرش افراد در رشته های مورد نیاز خود و بدون پیشنهاد شلغی معتبر اعلام کرده است، استانهای نوا اسکوشیا و آلبرتا و بریتیش کلمبیا هم تغییراتی را اعلام کرده اند.

 

نوا اسکوشیا و اعلام 300 ظرفیت جدید

استان نوا اسکوشیا که در سواحل شرقی کانادا واقع است اولین استانی بود که در میانه سال 2015 اعلام کرد ظرفیتهای خود بمنظور پذیرش افراد در برنامه اکسپرس انتری را برای 300 فایل (تقاضای) جدید افزایش میدهد. بنابراین نوا اسکوشیا امسال 1350 پرونده جدید میپذیرد که در مقایسه با تعداد 700 پرونده سال قبل تقریبا رشد دوبرابری نشان میدهد.

 

آلبرتا و اعلام عدم پذیرش پرونده جدید مگر در راستای اکسپرس انتری

آلبرتا تا 27 ژانویه 2016 فایل جدید نمیپذیرد. آنطور که اعلام شده این وقفه کوتاه بمنظور جلوگیری از انباشت پرونده های جدید میباشد تا اداره مهاجرت آلبرتا بتواند بررسی فایلهای قبلی را به سرانجام برساند. به نقل از اداره مهاجرت آلبرتا اکنون بیش از 10،000 فایل در انتظار بررسی هستند و ماهانه صدها فایل جدید نیز اضافه میشود که بسیار بیشتر از 5،500 ظرفیت پیش بینی شده برای سال 2015 است. بنابر این اعلام این فرصت خوبی خواهد بود تا دولت آلبرتا بتواند برنامه مهاجرتی خود را نیز ارتقا بدهد و در جهت بهبود آن تغییراتی اعمال کند.

 

بریتیش کلمبیا  و وقفه موقت در پذیرش نیروی متخصص

بریتیش کلمبیا برنامه پذیرش استانی خود را متوقف کرده است. استان بریتیش کلمبیا تعدادی پرونده بیش از آنچه انتظار میرفته برای سال 2015 دریافت کرده است. هرچند این استان اعلام کرده پذیرش افراد در رشته متخصصان بهداشتی و همچنین برنامه آزمایش پذیرش برای شمال شرق را ادامه خواهد داد. اضافه بر این برنامه پذیرش کارآفرینان به پذیرش 200 فایل در ماه (و نه بیشتر) ادامه خواهد داد.

 

اصل خبر 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar