به دنبال نرسیدن پرونده کافی به اداره مهاجرت: احتمال فرصت دوباره برای اسپانسرشیپی پدر و مادر در سال ۲۰۱۷
16 ژوئن 2017 - 0:48
بازدید 439
11

نماینده وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در کنفرانس اخیر بخش مهاجرت کانون وکلای کانادا اعلام کرد که این دپارتمان احتمالاً فرصت دوباره ای به متقاضیانی که می خواهند اسپانسر پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ خود شوند، خواهد داد. پیش بینی می شود اگر وزارت مهاجرت کانادا تصمیم به دریافت درخواست های اسپانسرشیپی پدر و […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماینده وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در کنفرانس اخیر بخش مهاجرت کانون وکلای کانادا اعلام کرد که این دپارتمان احتمالاً فرصت دوباره ای به متقاضیانی که می خواهند اسپانسر پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ خود شوند، خواهد داد.

پیش بینی می شود اگر وزارت مهاجرت کانادا تصمیم به دریافت درخواست های اسپانسرشیپی پدر و مادر بگیرد، تا چند ماه آینده این تصمیم را اجرایی خواهد کند.

در ژانویه ۲۰۱۷ وزارت مهاجرت کانادا رویکرد جدیدی برای دریافت درخواست های شهروندان و مقیمان کانادایی مبنی بر اسپانسر شدن والدین یا پدربزرگ و مادر بزرگ خود در نظر گرفت. به همین منظور فرم درخواست روی سایت قرار گرفت که افرادی که تمایل دارند اسپانسر پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ خود شوند، فرم را تکمیل کنند و در بانک اطلاعاتی قرار گیرند و از این میان ۱۰ هزار نفر به طور تصادفی انتخاب شدند.

افرادای که در بازه زمانی ۳ ژانویه تا ۲ فوریه این فرم را کامل کرده بودند، در سیستم بانک اطلاعات قرار گرفتند و در تاریخ ۲۵ آوریل وزارت مهاجرت ۱۰ هزار متقاضی از مجموع ۹۵ هزار متقاضی را به طور تصادفی انتخاب کرد و دعوت نامه ای برای ثبت درخواست اسپانسرشیپی برای این ۱۰ هزار فرستاده شد. کسانی که دعوت نامه ارسال درخواست را دریافت کرده بودند، ۹۰ روز فرصت داشتند تا درخواست اسپانسر شیپی خود را ارسال کنند.

وزارت مهاجرت در روز پنجشنبه ۸ ژوئن اعلام کرد که از میان ۱۰ هزار متقاضی که برای آنها دعوت نامه صادر شده بود، تنها ۷۰۰ پرونده اسپانسرشیپی دریافت شده است که از این ۷۰۰ پرونده ۱۵ درصد پرونده ها ناقص بودند.

یکی از سخنگوهای وزارت مهاجرت تصریح کرد که اگر ۱۰ هزار پرونده مدنظر تا تاریخ مذکور دریافت نشود، وزارت مهاجرت برای تکمیل ظرفیت این برنامه، فرصتی دیگر به سایر کسانی که نام آنها در بانک اطلاعاتی وجود دارد، خواهد داد.

 

پیش از این نیز وزارت مهاجرت کانادا اعلام کرده بود که همه متقاضیانی که نام آنها در بانک اطلاعاتی وجود دارد و فرم تمایل نامه خود برای اسپانسر شیپی پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ خود ارسال کرده اند، می توانند بار دیگر این فرم را برای سال ۲۰۱۸ نیز تکمیل کنند و در انتظار شانس سال آینده باشند. در حال حاضر که تنها ۷۰۰ پرونده از مجموع ظرفیت ۱۰ هزار پرونده دریافت شده است، این شانس برای متقاضیان در بانک اطلاعاتی دوباره بوجود خواهد آمد.

به گفته نماینده وزارت مهاجرت کانادا احتمالاً در آگوست یا سپتامبر آمار جدیدی از دریافت پرونده ها گرفته می شود که ظرفیت خالی مشخص شود و بر اساس آن اطلاعیه تکمیل ظرفیت اعلام شود.

این ده هزار نفر متقاضی اسپانسرکردن پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ که دعوت نامه اقدام به درخواست دریافت کرده اند، حداکثر تا تاریخ 4 آگوست فرصت دارند که مدارک الحاقی خود را به همراه اظهارنامه مالیاتی و سایر مدارک مربوط به وضعیت شهروندی ارسال کنند.

 

شرایط اسپانسرشیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ: 

• متقاضی باید شهروند کانادا یا دارای اقامت دائم کانادا باشد.
• متقاضی باید حداقل ۱۸ سال داشته باشد.
• متقاضی باید حداقل میزان درآمد را در کاناد داشته باشد.
• متقاضی باید تعهدنامه مبنی بر تامین مالی فرد اسپانسر شونده را امضا کند.

 کنپارس برای افرادی که مایل هستند از خدمات این شرکت برای عقد قرارداد اسپانسرشیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ استفاده کنند، برای زمان محدود تخفیف در نظر خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar