بهبود اقتصاد کانادا در ماه جولای
08 آگوست 2021 - 19:32
بازدید 542
9

مشارکت مهاجران در بازار کار باعث بازیابی 94.000 شغل شده است طبق نظرسنجی نیروی کار «آمار کانادا» (Statistics Canada)، به دلیل تعداد کم موارد مبتلا و میزان بالای واکسیناسیون در سراسر کانادا، محدودیت‌های کرونایی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. این آمار نشان دهنده شرایط بازار کار از روز 11 تا 17 جولای می‌باشد. […]

ارسال توسط :
پ
پ

مشارکت مهاجران در بازار کار باعث بازیابی 94.000 شغل شده است

طبق نظرسنجی نیروی کار «آمار کانادا» (Statistics Canada)، به دلیل تعداد کم موارد مبتلا و میزان بالای واکسیناسیون در سراسر کانادا، محدودیت‌های کرونایی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. این آمار نشان دهنده شرایط بازار کار از روز 11 تا 17 جولای می‌باشد.

اشتغال کانادا در ماه جولای، 94.000 مورد افزایش یافت. بیشتر این موارد در مشاغل تمام‌وقت (به ویژه در بخش خصوصی صنایع خدماتی) متمرکز بود. به علاوه، نرخ بیکاری به 7.5 درصد کاهش یافت.

رشد اشتغال در استان‌های انتاریو، منیتوبا، نوا اسکوشیا، و جزیره پرنس ادوارد چشمگیر بوده است.

 

نرخ اشتغال تازه واردان و سایر مهاجران

به گفته «Statistics Canada»، تازه واردان افرادی هستند که طی 5 سال اخیر به کانادا مهاجرت کرده اند. با وجود ضربه شدیدی که به دلیل شرایط کووید19 به مهاجرت این افراد وارد شد، با کاهش محدودیت‌ها اشتغال آنها روند صعودی داشته است.

در ماه جولای، نرخ اشتغال تازه واردان به 69.1 درصد، و نرخ اشتغال مهاجرانی که بیش از 5 سال در کانادا بوده اند به 58.1 درصد رسید.

تعداد تازه واردانی که در کانادا مشغول به کار بودند، از 612،000 نفر در سال 2016، به 751،000 در سال 2019 افزایش یافت. رشد آنها در نتیجه محدودیت‌های سفر و سایر اقدامات مرتبط با ویروس کرونا، در سال 2020 متوقف شد. با این حال در سال جاری، تعداد تازه واردان مشغول به کار در کانادا، با آمار سال 2019 برابری می‌کند.

از آنجا که کانادا دارای جمعیت سالخورده و نرخ زاد و ولد پایین است، مهاجرت برای اقتصاد این کشور، حیاتی به شمار می‌آید. با کاهش محدودیت‌های سفر در اواخر ماه ژوئن، 35،700 مقیم دائم جدید مورداستقبال قرار گرفتند. «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) تعداد تازه واردان پذیرفته شده در ماه جولای را هنوز اعلام نکرده است.


منبع خبر: cicnews.ca, August 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar