بر اساس مطالعات انجام شده مدت بیمه بیکاری EI باید افزایش پیدا کند
03 فوریه 2010 - 14:36
بازدید 375
5

     با نزدیک شدن به بهار سال ۲۰۱۰ کم کم موج کسانی که در ۶ ماهه اول سال ۲۰۰۹ بیکار شده بودند به پایان دوران دریافت بیمه بیکاری خود نزدیک می‌شوند. البته عده زیادی از بیکارشده‌ها به سر کار بازگشته‌اند اما آنها که باقیمانده‌اند اندک نیستند. دولت فدرال یک بار با تخصیص بودجه اضافه و […]

ارسال توسط :
پ
پ

    

با نزدیک شدن به بهار سال ۲۰۱۰ کم کم موج کسانی که در ۶ ماهه اول سال ۲۰۰۹ بیکار شده بودند به پایان دوران دریافت بیمه بیکاری خود نزدیک می‌شوند. البته عده زیادی از بیکارشده‌ها به سر کار بازگشته‌اند اما آنها که باقیمانده‌اند اندک نیستند. دولت فدرال یک بار با تخصیص بودجه اضافه و تمدید زمان دریافت EI وقوع این امر را به تعویق انداخت اما اژدها دوباره در حال بیدار شدن است. مقاله حاضر به نتایج تحقیقی در این باره اشاره دارد. باید دید دولت فدرال می‌خواهد یا می‌تواند به توصیه‌های نتیجه گیری آن تحقیق عمل کند.  برای مهاجرت قانونی و سریع به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک و فدرال و یا نیروی متخصص کبک و فدرال با شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری تماس بگیرید. 

بر اساس تحقیقی که اخیرا در زمینه بیمه‌های بیکاری انجام گرفته و مشخص شدن این نکته که این بیمه‌‌ها نتوانسته‌‌اند چنانکه باید در آزمون کاهش «استرس» موفق عمل کنند، به دولت هارپر پیشنهاد می‌شود تا مدت این بیمه‌ها را برای همه بیکاران کانادایی حداقل تا ۲۶ هفته تمدید کند. این مطلب توسط تیم نویسندگان شرکت کنپارس معتبرترین شرکت خدمات مهاجرت در ایران زیر نظر دکتر مختاری تهیه شده است. اگر این مطلب را در سایتی به جز سایت پارس کانادا  دات کام می خوانید لطفا به ما با ایمیل [email protected] اطلاع دهید.

موسسه Canadian Centre for Policy Alternatives روز دوشنبه ۲۷ ژانویه نتایج تحقیقات خود را در این‌باره منتشر کرد. طبق این نتایج این تمدید باید شامل کلیه کسانی شود که در فاصله اکتبر ۲۰۰۸ تا اکتبر ۲۰۰۹ بیمه بیکاری دریافت کرده‌اند. در این تحقیق از دولت خواسته شده تا هزینه‌های تمدید مدت پرداخت بیمه بیکاری را نیز در ارقام بودجه سال ۲۰۱۰، که در ماه مارچ اعلام خواهد شد، لحاظ کند. این مبالغ برای بیکارانی که مدتی است زمان دریافت بیمه بیکاری‌اشان به پایان رسیده و یا در حال رسیدن به نقطه پایان هستند و هنوز هم موفق به یافتن کار تازه‌ای نشده‌اند می‌تواند در حکم یک حیات مجدد باشد. برای مهاجرت قانونی و سریع به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک و فدرال و یا نیروی متخصص کبک و فدرال با شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری تماس بگیرید. 

 یکی از مجریان این تحقیق می‌گوید: «حتی پیش از فرا رسیدن دوران رکود اقتصادی هم از هر چهار نفری که بیمه بیکاری دریافت می‌کردند، بیشتر از یک نفر از آنها موفق نمی‌شد قبل از این پایان مدت پرداخت بیمه بیکاری‌اش کار جدیدی پیدا کنند. در حال حاضر هم تخمین زده می‌شود که بیشتر ۵۰۰هزار نفری که به دلیل رکود اقتصادی بیکار شده‌اند و از سال ۲۰۰۹ بیمه بیکاری دریافت می‌کنند، به دلیل شرایط سخت موجود نتوانند کار جدیدی پیدا کنند.» این تحقیق هشدار داده که در این حالت احتمالا غالب افراد بعد از پایان دریافت بیمه بیکاری به سراغ دریافت کمک‌های دولتی در استان خود خواهند رفت و زندگی تؤام با فقر را تجربه خواهند کرد.این مطلب توسط تیم نویسندگان شرکت کنپارس معتبرترین شرکت خدمات مهاجرت در ایران زیر نظر دکتر مختاری تهیه شده است. اگر این مطلب را در سایتی به جز سایت پارس کانادا  دات کام می خوانید لطفا به ما با ایمیل [email protected] اطلاع دهید.

او اضافه کرد که بحران اقتصادی اخیر در حقیقت نوعی «آزمون شدید فشار و استرس» برای سیستم EI بوده و به رغم تلاش‌های اخیر دولت در زمینه تمدید مدت بیمه بیکاری بین ۵ تا ۲۰ هفته برای برخی از بیکاران، باز هم بسیاری از افراد در این شرایط با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند.  برای مهاجرت قانونی و سریع به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک و فدرال و یا نیروی متخصص کبک و فدرال با شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری تماس بگیرید. 

در این گزارش آمده است که تعداد بیکارانی که از مزایای بیمه بیکاری استفاده می‌کردند از ۶۵۰هزار و ۷۶۰ نفر در ماه اکتبر سال ۲۰۰۸، یک سال بعد یعنی در اکتبر سال ۲۰۰۹ به ۷۷۷هزار و ۴۰۰ نفر رسید. طبق پیشنهاد این گزارش، دولت باید ۲۶ هفته اضافی مورد نظر را با مدت‌های تمدید شده قبلی ترکیب کند. تخمین زده می‌شود که با این کار ۴ میلیارد دلار- اضافه تر از ۲ میلیارد دلار هزینه‌ای که پیش‌تر دولت به سبب تمدید مدت بیمه بیکاری برخی افراد به بودجه سالانه خود افزوده بود- به رقم بودجه سالانه اضافه شود. البته طبق این گزارش چنانچه مطابق نظر برخی اقتصاددانان از مقدار بیکاری در کشور کاسته شود، از این رقم ۴ میلیارد دلاری که بر بودجه اضافه می‌شود نیز کاسته خواهد شد. این مطلب توسط تیم نویسندگان شرکت کنپارس معتبرترین شرکت خدمات مهاجرت در ایران زیر نظر دکتر مختاری تهیه شده است. اگر این مطلب را در سایتی به جز سایت پارس کانادا  دات کام می خوانید لطفا به ما با ایمیل [email protected] اطلاع دهید.

دولت اقلیتی محافظه‌کاران در نظر دارد تا در ۴ مارچ ۲۰۱۰، یعنی یک روز بعد از آغاز به کار مجلس، لایحه بودجه خود را به مجلس ارائه کند و نخست وزیر نیز طی نطقی سیاست‌های اجرایی خود را برای ماه‌های آینده اعلام نماید. بعد از کسری بودجه ۵۶ میلیارد دلاری سال گذشته و تلاش برای جبران کردن تاثیرات رکود اقتصادی بر این موضوع، عده کمی امیدوارند که شخص نخست‌وزیر به این پیشنهادات پرهزینه روی خوش نشان دهد. برای مهاجرت قانونی و سریع به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک و فدرال و یا نیروی متخصص کبک و فدرال با شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری تماس بگیرید. 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar