بریتیش کلمبیا ۵۰ پرونده مهاجرتی نیروی متخصص میپذیرد
03 دسامبر 2015 - 6:44
بازدید 416
7

 استان بریتیش کلمبیا اعلام کرده تعداد 50 فایل جدید مهاجرتی میپذیرد و این کار از دهم نوامبر شروع شده. این برنامه بمنظور جذب افرادی است که در شغلهایی مشغول بکار هستند که سالیانه بیش از 100،000 دلار درآمد دارند. این رشته ها در زمینه های مهندسی ساختمان و حمل و نقل، صنایع، برق، و همچنین […]

ارسال توسط :
پ
پ

 استان بریتیش کلمبیا اعلام کرده تعداد 50 فایل جدید مهاجرتی میپذیرد و این کار از دهم نوامبر شروع شده. این برنامه بمنظور جذب افرادی است که در شغلهایی مشغول بکار هستند که سالیانه بیش از 100،000 دلار درآمد دارند. این رشته ها در زمینه های مهندسی ساختمان و حمل و نقل، صنایع، برق، و همچنین نرم افزار میباشد. اداره مهاجرت بریتیش کلمبیا در ماه جولای برنامه مهاجرتی خود را بمنظور کمک به توسعه اقتصادی خود اصلاح کرده است و در نظر دارد در رشته هایی که افراد درآمد سالیانه بیشتری دارند نسبت به پذیرش مهاجران اقدام کند و این دسته از مهاجران را ترغیب نماید تا به بریتیش کلمبیا مهاجرت کنند.

بریتیش کلمبیا پیش از این و در ماه سپتامبر اعلام کرده بود که برنامه های پذیرش نیروی متخصص را بسته است و تا آغاز سال 2016 پرونده جدیدی نمیپذیرد. بر این اساس بعد از این اعلام جدید مبنی بر پذیرش تعدادی پرونده (هر چند تعدادی بسیار کم و ناچیز در مقابل حجم تقاضا) برای همه باعث شگفتی بود و همه غافلگیر شدند چرا که انتظار میرفت بر مبنای اعلام قبلی برنامه پذیرش نیروی متخصص روالها پیش رود.

 

برای اقدام در این برنامه فرد متقاضی باید شرایط عمومی زیر را دارا باشد:

·       داشتن پیشنهاد کاری  تمام وقت دائم از جانب کارفرمایی در استان بریتیش کلمبیا و قبول این پیشنهاد در یکی از مشاغل سطوح 0, A, B

·       داشتن حداقل دو سال سابقه کار تمام وقت در شغل مربوطه و مدرک تحصیلی بالاتر از دبیرستان

·       داشتن شرایط لازم برای قبول این پیشنهاد کاری

·       حقوق پیشنهادی باید متناسب با حقوق شغل مورد نظر در بازار کار استان باشد

·       داشتن سطح زبان حداقل CLB 4 برای مشاغل سطوح B, با مدرک معتبر

·       داشتن شرایط مالی مناسب برای ایجاد شرایط مناسب زندگی در استان

·       در صورت داشتن سهام شرکت این سهام نباید بیش از 10% باشد.

 

در صورتیکه تمام شرایط فراهم باشد و فرد متقاضی و کارفرما شرایط لازم را داشته باشند، پرونده درخواست برای اداره مهاجرت فرستاده می شود و بعد از بررسی های لازم در صورت قبولی استان، فرد می تواند برای اقامت دائم کانادا اقدام نماید. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar