برگزاری بزرگترین انتخاب مهاجرتی بریتیش‌کلمبیا در سال 2020
30 سپتامبر 2020 - 16:28
بازدید 454
9

استان بریتیش کلمبیا در بزرگترین انتخاب امسالش در 29 سپتامبر، از 450 متقاضی اقامت دائم دعوت کرد. این انتخاب، بزرگترین انتخاب بریتیش کلمبیا در سال 2020 محسوب می شود. پیش از این، انتخاب اول سپتامبر با صدور 430 دعوت نامه، بزرگترین انتخاب این استان بود.  بعد از برگزاری «برنامه نامزدی استانی» (PNP)، دعوت نامه ها […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان بریتیش کلمبیا در بزرگترین انتخاب امسالش در 29 سپتامبر، از 450 متقاضی اقامت دائم دعوت کرد.

این انتخاب، بزرگترین انتخاب بریتیش کلمبیا در سال 2020 محسوب می شود. پیش از این، انتخاب اول سپتامبر با صدور 430 دعوت نامه، بزرگترین انتخاب این استان بود.

 بعد از برگزاری «برنامه نامزدی استانی» (PNP)، دعوت نامه ها به متقاضیان زیرگروه نیروی متخصص و فارغ التحصیلان بین المللی در «جریان های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC) و «مهاجرت نیروی متخصص» (SI) ارسال می شوند.

دسته EEBC مناسب متقاضیانی است که پروفایلشان در «سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال» تأیید شده باشد. اکسپرس انتری، مسیر اصلی کانادا برای مهاجران مستعدی است که امیدوار به دریافت اقامت دائم هستند.

دسته SI مناسب نیروی متخصص و نیمه ماهری است که حرفه آنها از مشاغل پرتقاضای استان بریتیش کلمبیا محسوب می شود.

حداقل امتیاز موردنیاز برای پنج دسته EEBC و SI در جدیدترین انتخاب، بین 75 و 94 بوده است.

حداقل امتیازات انتخاب 29 سپتامبر، از این قرار است:

  • دسته SI– نیروی متخصص: 93
  • دسته SI– فارغ التحصیل بین المللی: 94
  • دسته SI– نیروی مبتدی و نیمه ماهر
  • دسته EEBC– نیروی متخصص: 93
  • دسته EEBC– فارغ التحصیل بین المللی: 94

متقاضیان برای دریافت دعوت نامه از طریق EEBC باید هم در «سیستم اکسپرس انتری فدرال» و هم در «سیستم ثبت نام مهاجرت استعدادها» (SIRS) ثبت نام کرده باشند.

«اکسپرس انتری»، سیستم دولت فدرال کانادا برای مدیریت تقاضانامه ها در سه دسته اصلی برنامه های مهاجرت اقتصادی است: «برنامه نیروی حرفه ای فدرال» (FSWP)، «برنامه تجارت حرفه ای فدرال» (FSTP) و «گروه تجربه کانادایی» (CEC). به متقاضیان بر اساس معیارهای سرمایه انسانی، امتیاز تعلق می گیرد. این معیارها عبارتند از سن، تجربه کاری، تحصیلات، و مهارت زبانی در زبان انگلیسی یا فرانسوی.

به متقاضیان اکسپرس انتری که در نامزدی استانی درخواست داده باشند،600 امتیاز اضافه بر امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) اعطا می شود. با این 600 امتیاز، متقاضیان به شکل تضمینی، دعوت نامه اقامت دائم خود را به وسیله اکسپرس انتری دریافت خواهند کرد.

متقاضیان دسته «مهاجرت نیروی متخصص» فقط نیاز دارند در SIRS ثبت نام کنند.

سپتامبر، ماه پرمشغله ای برای بریتیش کلمبیا به شمار می رفت. این استان در ماه جاری، مجموعاً هفت انتخاب را در دسته های PNP و جریان های متعدد برگزار، و از 1,430 متقاضی برای ثبت نام در نامزدی استانی دعوت کرد.

متقاضیانی که امروز دعوت نامه خود را برای ثبت نام دریافت کرده اند، تا 30 روز تقویمی آینده فرصت دارند تا تقاضانامه کامل خود را از طریق سامانه ثبت نام آنلاین PNP بریتیش کلمبیا ارسال کنند. دریافت دعوت نامه برای ثبت نام، به معنای تأیید قطعی متقاضیان برای نامزدی استانی نیست.

بیشتر متقاضیان به منظور انتخاب شدن در PNP بریتیش کلمبیا باید پیشنهاد کاری تمام وقت و با زمان کاری نامشخص از سوی یک کارفرما در این استان داشته باشند. علاوه بر این، کارفرما باید مایل به حمایت متقاضی  در طول روند ارسال و پذیرش تقاضانامه باشد.

 

منبع خبر: CIC News, September 29, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar