برگزاری برنامه مهاجرتی انتخاب استان ساسکاچوان
16 آگوست 2020 - 2:37
بازدید 428
10

«ساسکاچوان» بزرگ ترین انتخاب «برنامه مهاجرتی استانی» خود از ماه فوریه را در چهاردهم آگوست برگزار کرد. 533 نفر دیگر از متقاضیان مهاجرت به کانادا، دعوت نامه هایی را برای درخواست نامزدی استانی از ساسکاچوان دریافت کردند.   «برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان» (SINP) آخرین دورِ دعوتش را در چهاردهم آگوست برگزار کرد. متقاضیان از رده […]

ارسال توسط :
پ
پ

«ساسکاچوان» بزرگ ترین انتخاب «برنامه مهاجرتی استانی» خود از ماه فوریه را در چهاردهم آگوست برگزار کرد. 533 نفر دیگر از متقاضیان مهاجرت به کانادا، دعوت نامه هایی را برای درخواست نامزدی استانی از ساسکاچوان دریافت کردند.

 

«برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان» (SINP) آخرین دورِ دعوتش را در چهاردهم آگوست برگزار کرد. متقاضیان از رده «نیروی متخصص بین المللی» و از طریق دو زیررده: «سیستم اکسپرس انتری» و «مشاغل موردنیاز» دعوت شدند. تعداد دعوت نامه های این دور، کمتر از آنی بود که بزرگ ترین انتخاب سال به حساب بیاید. بزرگ ترین انتخاب سال ساسکاچوان در سیزدهم فوریه برگزار و در آن 646 دعوت نامه صادر شد. با این حال، این بزرگ ترین انتخاب، بعد از 27 فوریه است که در آن 576 دعوت نامه صادر شده و بنابراین بزرگ ترین انتخاب از زمان اعمال قرنطینه در ماه مارچ است.

 

برای دعوت شدن در این انتخاب، متقاضیان هر دو زیررده باید پروفایل های «ابراز علاقه» (EOI) را به « SINP» ارسال می کردند. «SINP» از سیستم «EOI» برای انتخاب متقاضیانی استفاده می کند که پتانسیل بالایی در رونق بخشیدن به این استان سرسبز دارند. متقاضیان باید با ارائه مدارک سابقه کار، میزان تحصیلات، دانش زبانی، سن و ارتباط با استان، برای ایجاد زندگی در ساسکاچوان متعهد شوند.

 

«SINP» از پنج عامل مذکور برای ارزیابی متقاضیان استفاده می کند و به آنها در «شبکه ارزیابی امتیازهای نیروی متخصص بین المللی» امتیاز می دهد. برای متقاضیان با بالاترین امتیاز، دعوت نامه جهت درخواستِ نامزدی استانی از ساسکاچوان صادر می شود. حداقل امتیاز موردنیاز برای انتخاب چهاردهم آگوست در هر دو زیررده، 69 بود.

 

زیررده اکسپرس انتری

ساسکاچوان در این دور از دعوت، 286 دعوت نامه برای متقاضیانی صادر کرد که در «استخر سیستم اکسپرس انتری فدرال» دارای پروفایل بودند. «سیستم اکسپرس انتری فدرال»، مجموعه ای از متقاضیان را برای سه برنامه اصلی مهاجرت اقتصادی کانادا مدیریت می کند: «برنامه نیروی متخصص فدرال»، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» و «برنامه تجربه کانادایی».

 

اگر متقاضیان در استخر «سیستم اکسپرس انتری فدرال» یک «EOI» برای ساسکاچوان و در «شبکه ارزیابی امتیازهایSINP »، 69 امتیاز کسب کرده باشند، ممکن است در این انتخاب دعوت شده باشند.

 

متقاضیان «سیستم اکسپرس انتری» که برای نامزدی استانی از ساسکاچوان درخواست می دهند، 600 امتیاز علاوه بر امتیاز خود در «سیستم جامع رتبه بندی» کسب می کنند که به طور مؤثر تضمین می کند که آنها در انتخاب بعدی «سیستم اکسپرس انتری فدرال» دعوت می شوند تا برای اقامت دائم درخواست دهند.

 

زیررده مشاغل موردنیاز

زیررده «مشاغل موردنیاز» برای آن دسته از متقاضیان مهاجرت باز است که در «سیستم اکسپرس انتری فدرال» پروفایل ندارند. 247 متقاضی برای زیررده «مشاغل موردنیاز» دعوت شدند تا برای نامزدی استانی درخواست دهند. متقاضیان برای انتخاب شدن، مانند زیررده «سیستم اکسپرس انتری»، به امتیاز استانی 69 نیاز داشتند.

 

برای دیدن لیست کامل 46 شغل موجود در این انتخاب، لطفاً به صفحه وب دولت مراجعه کنید.

 

منبع خبر: CIC News, August 14, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar