برگزاری انتخاب برنامه مهاجرتی استانی ساسکاچوان
30 جولای 2020 - 12:47
بازدید 423
10

استان «ساسکاچوان» در 29 جولای یک انتخاب استانی برگزار کرد و از 502 متقاضی مهاجرت دعوت کرد برای اقامتِ دائم کانادا درخواست بدهند. «برنامه مهاجرتی انتخاب استان ساسکاچوان» (SINP) متقاضیانی از رده نیروی متخصص بین المللی در دو زیررده «اکسپرس انتری» و «مشاغل موردنیاز» انتخاب، و از آنان دعوت به عمل آورده است. متقاضیان از […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان «ساسکاچوان» در 29 جولای یک انتخاب استانی برگزار کرد و از 502 متقاضی مهاجرت دعوت کرد برای اقامتِ دائم کانادا درخواست بدهند.

«برنامه مهاجرتی انتخاب استان ساسکاچوان» (SINP) متقاضیانی از رده نیروی متخصص بین المللی در دو زیررده «اکسپرس انتری» و «مشاغل موردنیاز» انتخاب، و از آنان دعوت به عمل آورده است.

متقاضیان از هر دو زیررده برای دعوت شدن در این انتخاب، باید پروفایل «ابراز علاقه» (EOI) به SINP ارسال می کردند.

« SINP » از سیستم « EOI» برای انتخاب متقاضیانی استفاده می کند که بیشترین پتانسیل را برای پیشرفت در این استان دارند. متقاضیان باید با عواملی مانند تجربه کاری، تحصیلی، توانایی زبان، سن و ارتباط با استان، تعهد خود را برای ایجاد زندگی در ساسکاچوان نشان دهند.

« SINP » از این پنج عامل برای ارزیابی متقاضیان استفاده می کند و بر اساس امتیازبندی رده نیروی متخصص بین المللی، به آنان امتیازی از 100 می دهد. پس از آن برای متقاضیان با بالاترین امتیاز، «دعوت نامه برای درخواست» نامزدی استانی از ساسکاچوان صادر می شود.

حداقل امتیاز لازم در انتخاب 29 جولای برای هر دو زیررده، 70 بوده است.

زیررده اکسپرس انتری

در آخرین دور از دعوت، ساسکاچوان 254 دعوت نامه برای متقاضیانی صادر کرد که در «استخر اکسپرس انتری فدرال» دارای پروفایل بودند.

«سیستم اکسپرس انتری فدرال»، مجموعه ای از متقاضیان را برای سه برنامه اصلی مهاجرت طبقه اقتصادی کانادا مدیریت می کند: «برنامه نیروی متخصص فدرال»، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» و «تجربه کانادایی».

اگر متقاضیان در «استخر اکسپرس انتری فدرال»، برای استان ساسکاچوان نیز اعلام علاقه مندی کنند و مطابق با جدول امتیازبندی، 70 امتیاز کسب کرده باشند، ممکن است در این انتخاب دعوت شده باشند.

در سیستم اکسپرس انتری به متقاضیانی که توسط استان انتخاب می شوند، 600 امتیاز اضافی در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) داده می شود که احتمال دریافت «دعوت نامه برای درخواست» برای اقامتِ دائم، در انتخاب بعدی اکسپرس انتری فدرال را به طور مؤثر تضمین می کند.

زیررده مشاغل موردنیاز

متقاضیانی که پروفایلی در سیستم اکسپرس انتری فدرال ندارند، می توانند از طریق زیررده «مشاغل موردنیاز» استان ساسکاچوان اقدام کنند.

از 248 متقاضی «مشاغل موردنیاز» دعوت شده بود تا برای «نامزدی استانی» درخواست دهند و مانند زیررده اکسپرس انتری، متقاضیان برای انتخاب شدن به 70 امتیاز نیاز داشتند.

برای مشاهده فهرست کامل 43 شغل موجود در این انتخاب، لطفا ًبه وب سایت دولت مراجعه کنید.

منبع خبر: CIC News, July 29, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar