برنامه پدر و مادرها و پدربزرگها و مادربزرگها برای مهاجرت کانادا چهارم ژانویه باز میشود
11 دسامبر 2015 - 0:12
بازدید 279
7

برنامه مهاجرتی موسوم به PGP به افرادی که شهروند و یا مقیم دائم کانادا هستند اجازه میدهد پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگهای خود را بمنظور اقامت دائم کانادا به کانادا دعوت کنند. این برنامه طبق اعلام اداره مهاجرت روز چهارم ژانویه ساعت 8 صبح باز میشود و تعداد محدودی پرونده پذیرفته خواهد […]

ارسال توسط :
پ
پ

برنامه مهاجرتی موسوم به PGP به افرادی که شهروند و یا مقیم دائم کانادا هستند اجازه میدهد پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگهای خود را بمنظور اقامت دائم کانادا به کانادا دعوت کنند. این برنامه طبق اعلام اداره مهاجرت روز چهارم ژانویه ساعت 8 صبح باز میشود و تعداد محدودی پرونده پذیرفته خواهد شد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از اینکه چه تعداد پرونده پذیرفته میشود در دست نیست.

در نوبت قبلی که این برنامه پرونده میپذیرفت تعداد 5،000 فایل پذیرفته شدند، این ظرفیت در مدت دو هفته بعد از بازگشایی قبلی (دوم ژانویه 2015) تکمیل شد و از آنجا که افراد زیادی برای بازگشایی مجدد آن انتظار میکشیدند، پیش بینی میشود در این مرحله نیز ظرفیت در مدت مشابهی تکمیل شود.

هنوز مشخص نیست آیا دولت کانادا شرایط مشابهی را برای این دور از برنامه PGP اعلام خواهد کرد یا نه، اما گفتنی است در دور قبلی متقاضی که بعنوان اسپانسر اقدام میکرد میبایست این شرایط را دارا میبود:

  • شهروند یا مقیم دائم کانادا باشد.
  • 18 سال سن داشته باشد.
  • حداقل درامد مشخص شده را طی سه سال اخیر دارا باشد.
  • اسپانسر میبایست برگه را امضاء میکرد که تمام کمکهای مالی اجتماعی را که به او و خانواده اش پرداخت شده (در بازه زمانی 20 ساله) در صورت نیاز بازپرداخت نماید. برای استان کبک تعهدات بیشتری مورد نیاز بود.
 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar