برنامه مهاجرتی تاندر بی
25 می 2020 - 14:52
بازدید 406
8

برنامه مهاجرتی مناطق روستایی و شمالی تاندر بی (  Rural and Northern Immigration Pilot) متقاضی اقامت دائم می پذیرد. می توان از طریق برنامه مهاجرت کامیونیتی تاندر بی اقامت دائم دریافت کرد، با این حال در حال حاضر فقط متقاضیان محلی در نظر گرفته می شوند. تاندر بی بزرگترین شهر در شمال غرب انتاریو است. […]

ارسال توسط :
پ
پ

برنامه مهاجرتی مناطق روستایی و شمالی تاندر بی (  Rural and Northern Immigration Pilot) متقاضی اقامت دائم می پذیرد.

می توان از طریق برنامه مهاجرت کامیونیتی تاندر بی اقامت دائم دریافت کرد، با این حال در حال حاضر فقط متقاضیان محلی در نظر گرفته می شوند.

تاندر بی بزرگترین شهر در شمال غرب انتاریو است.

برنامه به دلیل نیاز به غنی سازی بازارهای کار در خارج از مراکز شهری ایجاد شده و مسیری برای اقامت دائم برای خارجیانی که در 11 کامیونیتی شرکت کرده اند، فراهم می کند.

این برنامه برای متقاضیان در اوایل ماه آوریل افتتاح شد، اما از ژانویه جذب کارفرمایان را شروع کرده است.

تاکنون، تاندر بی برای کارگرانی که در رتبه بندی ملی  کد مشاغل(NOC)  سطح مهارت B داشته اند، دو توصیه نامه کامیونیتی صادر کرده است. 100 متقاضی اقامت دائم برای سال اول برنامه توصیه شده اند. تاندر بی، تخصیص تعداد متقاضیان را براساس سطح مهارت توزیع کرده است. از این 100 متقاضی، 10 نفر در سطح  مهارت A ، 40 نفر در سطح مهارت B ، 40 نفر در سطح مهارت C و 10 نفر در سطح مهارت D توصیه شده اند.

در حال حاضر، شغل های پیش بینی شده برای برنامه تاندر بی شامل موارد زیر است:

کارمندان بیمارستان، کارمندان بخش مراقبت های طولانی مدت، متخصصان سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع (HVAC)، تکنسین های وسایل نقلیه موتوری، کارگران ساخت و ساز و نوسازی، رستوران ها و متخصصین سنگ های تزیینی می باشند.

نماینده این برنامه، Emily Lauzon تخمین می زند که تقریباً 18 درخواست برای این برنامه دریافت کرده اند و بیش از 40 کارفرما دارند.

به گفتهLauzon اکثر کارفرمایان قصد ثبت نام در برنامه مهاجرتی مناطق روستایی و شمالی تاندر بی(RNIP) را دارند تا بتوانند کارکنان حال حاضر خود را حفظ کنند و به دنبال نیروی کار جدید نیستند.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.gotothunderbay.ca/en/immigration/about-rnip.aspx

 

لازم به ذکر است که این خبر تنها جنبه اطلاع رسانی دارد و شرکت کنپارس در حال حاضر خدماتی در این خصوص ارائه نمی کند. برای اطلاع از داشتن شرایط جهت اقدام در برنامه های مهاجرتی کانادا، بهترین راه تکمیل فرم ارزیابی رایگان سایت و صحبت با مشاورین شرکت است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar