برنامه آزمایشی جدید دولت فدرال در خصوص مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری
23 دسامبر 2014 - 8:31
بازدید 442
7

یادآوری کنپارس: نوشته زیر ترجمه متن رسمی اداره مهاجرت کانادا است.   در روز 16 دسامبر امسال وزیر مهاجرت و شهروندی، آٰقای کریس الکساندر، اعلام کرد که کانادا از ماه ژانویه سال 2015 برنامه آزمایشی جدیدی را به اجرا درخواهد آورد که بر اساس آن می تواند مهاجران بیزینس من و باتجربه ای را که […]

ارسال توسط :
پ
پ

یادآوری کنپارس: نوشته زیر ترجمه متن رسمی اداره مهاجرت کانادا است.

 

در روز 16 دسامبر امسال وزیر مهاجرت و شهروندی، آٰقای کریس الکساندر، اعلام کرد که کانادا از ماه ژانویه سال 2015 برنامه آزمایشی جدیدی را به اجرا درخواهد آورد که بر اساس آن می تواند مهاجران بیزینس من و باتجربه ای را که می توانند سرمایه گذاری فعال در اقتصاد کانادا داشته باشند و با اجرای ایده های نوآورانه به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در این کشور کمک نمایند، به این کشور جذب نماید. 

برنامه آزمایشی جدید مهاجرت از طریق سرمایه گذاری بخشی از تلاش دولت در جهت تحقق وعده ایجاد تغییرات و تبدیل سیستم مهاجرتی کانادا به سیستمی سریع، کارآمد و قابل انعطاف است.   

مهاجران سرمایه گذار علاوه بر اختصاص سرمایه ای معادل 2 میلیون دلار برای مدت 15سال و داشتن سرمایه خالصی به مبلغ 10 میلیون دلار، لازم است که از نظر زبان و تحصیلات هم شرایط مشخص شده در برنامه را داشته باشند و ثابت کنند که دارای تجربه بیزینس و سرمایه گذاری هستند. به این ترتیب تضمین خواهد شد که مهاجر سرمایه گذار تاثیر مثبت و زیادی بر اقتصاد کانادا خواهد گذاشت و آنها که برای دریافت حق اقامت دائم مجاز شناخته شده اند تا آن زمان می توانند به خوبی در جامعه و فضای بیزینسی کانادایی ادغام شوند. 

پذیرش در این برنامه از اواخر ماه ژانویه آغاز خواهد شد و حدودا برای 50 متقاضی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و خانواده های آنان امکان اقامت دائم در کانادا را فراهم خواهد آورد.

ایجاد برنامه آزمایشی جدید مهاجرت از طریق سرمایه گذاری راهی خواهد بود برای دولت تا بتواند به تعهداتی که در زمینه قانون Economic Action Plan 2014 به منظور ایجاد برنامه ای موثرتر و متمرکزتر برای خود در نظر گرفته جامه عمل بپوشاند تا به این ترتیب مهاجرانی که از این طریق به کانادا می آیند واقعا برای اقتصاد این کشور مفید واقع شوند.

نکات مهم

  • در حال حاضر در 30 کشور دنیا برنامه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در حال اجراست.
  • دولت کانادا دو برنامه قبلی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و نیز کارآفرینی را تعطیل نمود زیرا به نظر می رسید که این دو برنامه در جهت رشد اقتصادی کشور چندان موفق نبوده اند. تحقیقات نشان داده که مهاجران از طریق دو برنامه قبلی در میان مدت یا درازمدت کمتر از دیگر مهاجران به ماندن در کانادا علاقه داشته اند.
  • با الزامی ساختن رقم 2 میلیون دلار برای سرمایه گذاری و قرار دادن شرایط دیگری از نظر مهارت ها و توانایی ها برای متقاضی،  برنامه آزمایشی جدید مهاجرت از طریق سرمایه گذاری رویکردی تازه به این نوع از مهاجرت در کانادا خواهد داشت.
  • سرمایه گذاری های انجام شده در این روش برای راه اندازی فعالیت ها و بیزینس های جدید کانادایی که از پتانسیل های بالایی برای رشد برخوردار هستند صرف خواهد شد.
  • باید میزان دارایی های خالص متقاضیانی که برای این منظور پذیرفته می شوند (رقم 10 میلیون دلار) و نیز نحوه کسب این درآمد از طریق فعالیت های اقتصادی سودآور، قانونی و مشروع از طریق نهادی که برای این منظور در نظر گرفته می شود مشخص گردد.
  • برای مشاهده اصل مطلب اینجا کلیک کنید.      

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar