برای ویزای تحصیلی فرزندان زیر ۱۸ سال الان اقدام کنید
21 دسامبر 2017 - 20:12
بازدید 564
13

سال گذشته کنپارس توانست تعداد قابل توجهی ویزای دانش آموزی برای بچه های زیر ۱۸ سال که مایل به تحصیل در کانادا بودند، دریافت کند. خوشبختانه همه درخواست ها پذیرفته شد و پدر یا مادر و گاهی هر دوی آنها نیز ویزای بازدید دریافت کردند. امسال نیز این خدمات برقرار است و عزیزانی که مایل […]

ارسال توسط :
پ
پ

سال گذشته کنپارس توانست تعداد قابل توجهی ویزای دانش آموزی برای بچه های زیر ۱۸ سال که مایل به تحصیل در کانادا بودند، دریافت کند. خوشبختانه همه درخواست ها پذیرفته شد و پدر یا مادر و گاهی هر دوی آنها نیز ویزای بازدید دریافت کردند.

امسال نیز این خدمات برقرار است و عزیزانی که مایل هستند فرزند خود را برای تحصیل در مقاطع زیر دیپلم به کانادا اعزام کنند، می توانند با ما در تماس باشند.

تذکر چند نکته مهم و ضروری است:

۱- برای اینکه امکان تحصیل در سپتامبر 2019  فراهم شود، لازم است که تا قبل از پایان سال 1397 خورشیدی با ما در تماس باشید و قرارداد امضا کنید. برای اطلاع بیشتر از زمان بندی ثبت نام ها اینجا را بخوانید. 

۲- همه هزینه های تحصیل و بیمه درمانی به عهده شماست بنابراین تنها در صورت داشتن توان مالی کافی در این زمینه اقدام کنید. برای اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید. به طور کلی، شهریه سالانه مدارس تقریباً بین 6 تا 15 هزار دلار کاناداست که با توجه به استان، دولتی یا خصوصی بودن مدرسه و مقطع تحصیلی متغیر است.

۳- مدارس مورد نظر ما از سطح بالایی برخوردارند، با این وجود امکان دریافت پذیرش از مدرسه مورد نظر شما نیز وجود دارد.

۴- امکان دریافت پذیرش در همه شهرهای کانادا وجود دارد.

۵- تحصیل فرزندان بر خلاف تبلیغات اشتباهی که گاه در فضای مجازی دیده می شود، هیچ مزیت اقامتی برای پدر و مادر ایجاد نمی کند، بنابراین به امید دریافت اقامت برای خود وارد این ماجرا نشوید. البته فرزند شما پس از دریافت دیپلم با تحصیل در مقاطع بالاتر امکان دریافت اقامت را بسته به شرایط استان محل زندگی و زمان اقدام خواهد داشت. البته در آینده نه چندان نزدیک فرزندی که مقیم شد، شاید پس از جذب شدن به بازار کار و کسب درآمد کافی بتواند پدر و مادر خود را اسپانسر کند.

۶- برای بچه های دبستانی سطح زبان چندان اهمیت ندارد ولی برای دبیرستانی ها بهتر است دانش زبان حداقلی داشته باشند هر چند دانستن زبان انگلیسی و یا فرانسه شرط پذیرش نیست.

۷- فرزندان موکلین کنپارس از تخفیف ویژه برخوردارند و هزینه کمتری برای این خدمات خواهند پرداخت.

۸- برای اطلاعات بیشتر و نیز دریافت نسخه اولیه قرارداد به نشانی info @ parscanada.com ایمیل بزنید و در موضوع ایمیل بنویسید (ویزای دانش آموزی)  و یا با شماره تلفن ۰۰۱۵۱۴۷۰۰۲۶12 یا با شماره رایگان 02182802464 تماس بگیرید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar