بالاترین تعداد دعوتنامه‌ها و پایین‌ترین امتیازات موردنیاز
06 می 2021 - 14:03
بازدید 476
10

مروری بر آمار برنامه‌های مهاجرتی در برترین استان‌های کانادا تا پایان ماه آوریل در سال جاری، بسیاری از استان‌ها و قلمروهای کانادا از طریق برنامه‌های مهاجرتی خاص خود، اقدام به دعوت از متقاضیان برای درخواست اقامت دائم کرده اند. متقاضیان در اکثر موارد، برای واجد شرایط بودن به حداقل امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) […]

ارسال توسط :
پ
پ

مروری بر آمار برنامه‌های مهاجرتی در برترین استان‌های کانادا تا پایان ماه آوریل

در سال جاری، بسیاری از استان‌ها و قلمروهای کانادا از طریق برنامه‌های مهاجرتی خاص خود، اقدام به دعوت از متقاضیان برای درخواست اقامت دائم کرده اند. متقاضیان در اکثر موارد، برای واجد شرایط بودن به حداقل امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) نیاز دارند. در اینجا تعداد دعوتنامه‌های صادر شده برای نامزدی استانی و اقامت دائم از ماه ژانویه تا آوریل سال جاری، و همچنین حداقل امتیازات موردنیاز برای پذیرش در 5 استان برتر کانادا، ذکر شده است:

 

1. بریتیش کلمبیا

از ژانویه تا آوریل سال جاری، بریتیش کلمبیا با برگزاری 27 انتخاب و دعوت از 3893 متقاضی مهاجرت، در بین استان‌های کانادا پیشگام بوده است. دعوتنامه‌ها برای متقاضیان شاخه‌های «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC)، «مهاجرت از طریق تخصص» (SI)، «نیروی کار متخصص»، «فارغ التحصیلان بین الملل»، «مهاجرت کارآفرینان»، «نیروی کار مبتدی»، و «نیمه حرفه‌ای» صادر شده است. بریتیش کلمبیا از متقاضیان با حداقل امتیاز بین 75 تا 120 دعوت به عمل آورده است.

 

2. انتاریو

انتاریو به عنوان دومین استان موفق‌ترین استان از نظر پذیرش مهاجران در سال جاری، مجموعاً 3463 دعوتنامه برای متقاضیان اقامت دائم صادر کرده است. از ژانویه تا آوریل سال 2021، این استان طی 8 دور دعوت، دعوتنامه‌های «NOI» را برای متقاضیان زیرشاخه‌های «نیروی انسانی موردنیاز مبرم»، «نیروی کار متخصص فرانسه‌زبان»، و «نیروی کار متخصص» ارسال کرد. حداقل امتیاز «CRS» موردنیاز در انتخاب‌های برگزار شده، بین 434 و 467 بوده است.

 

3. ساسکاچوان

ساسکاچوان با امتیاز بین 70 تا 77، در جایگاه نخست برای کمترین «CRS» موردنیاز قرار دارد. این استان در ماه‌های ژانویه تا آوریل سال جاری، طی 15 دور دعوت، مجموعاً 2941 متقاضی را تحت زیرشاخه‌های «اکسپرس انتری» و «مشاغل موردنیاز» دعوت کرده است.

 

4. منیتوبا

در سال جاری، منیتوبا 9 دور دعوت تحت سه زیرشاخه «نیروی کار متخصص منیتوبا»، «نیروی کار متخصص خارجی»، و «شاخه آموزش بین الملل» برگزار کرده است. در مجموع، 2636 متقاضی مهاجرت با حداقل «CRS» بین 423 و 728 برای اقامت دائم دعوت شده اند. این استان دارای بالاترین امتیازات موردنیاز برای پذیرش مهاجران می‌باشد.

 

5. آلبرتا

آلبرتا در سال 2021، طی 8 دور دعوت، مجموعاً 1409 دعوتنامه «NOI» را برای متقاضیان اقامت دائم صادر کرده است. «CRS» موردنیاز برای انتخاب‌های آلبرتا بین 301 تا 406 بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar