باز هم سو استفاده از نام کنپارس
09 آوریل 2013 - 20:55
بازدید 375
6

اطلاع رسیده است که عده ای در تهران و شهرستانها کلاسهایی را به صورت خصوصی و نیمه خصوصی و در برخی موارد در منازل راه اندازی کرده اند و با ادعای مورد تایید بودن از سوی شرکت کنپارس از اعتماد افراد به این نام سو استفاده کرده و سودجویی می کنند. شنیده ها حاکی است […]

ارسال توسط :
پ
پ

اطلاع رسیده است که عده ای در تهران و شهرستانها کلاسهایی را به صورت خصوصی و نیمه خصوصی و در برخی موارد در منازل راه اندازی کرده اند و با ادعای مورد تایید بودن از سوی شرکت کنپارس از اعتماد افراد به این نام سو استفاده کرده و سودجویی می کنند. شنیده ها حاکی است که برخی از این افراد پیش از این با دفاتر تهران و شهرستان کنپارس در تماس بوده و در مقاطعی همکاری نیز داشته اند. در هر صورت شرکت کنپارس به منظور حفظ حقوق موکلین و نیز جلوگیری از سو استفاده از این نام اطلاعیه زیر را صادر کرده است:

 

به اطلاع موکلین محترم کنپارس می رساند که تمامی کلاس های زبان انگلیسی و فرانسه مورد تایید و وابسته به شرکت کنپارس در تهران صرفا در آموزشگاه زبان کنپارس برگزار می گردد و این شرکت در حال حاضر هیچ گونه کلاسی در خارج از این مجموعه و با همکاری افراد و موسسات دیگر ندارد. تقاضا دارد در صورت برخورد با افرادی که مدعی هستند از سوی کنپارس کلاس های زبان و غیر آن را برگزار می کنند لطفا با شماره تلفن ۲۲۰۲۵۰۸۴ اطلاع دهید. 



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar