بازگشایی تدریجی مراکز درخواست ویزای کانادا در کشورها
29 ژوئن 2020 - 12:43
بازدید 400
9

در هفته های اخیر، تعداد بیشتری از مراکز درخواست ویزا (VAC) در سراسر جهان برای ارائه خدمات به افرادی که به دنبال آمدن به کانادا هستند، بازگشایی شده است. در برخی از کشورها، مراکز درخواست ویزای کانادا (VAC) برای کسانی که به دنبال اقامت دائم کانادا هستند، برای کارگران خارجی، دانشجویان و توریست ها دوباره […]

ارسال توسط :
پ
پ

در هفته های اخیر، تعداد بیشتری از مراکز درخواست ویزا (VAC) در سراسر جهان برای ارائه خدمات به افرادی که به دنبال آمدن به کانادا هستند، بازگشایی شده است.

در برخی از کشورها، مراکز درخواست ویزای کانادا (VAC) برای کسانی که به دنبال اقامت دائم کانادا هستند، برای کارگران خارجی، دانشجویان و توریست ها دوباره باز شدند.

رجوع به مراکز درخواست ویزا برای ارائه اطلاعات بایومتریک که از الزامات اداره مهاجرت کانادا به حساب می­آید، برای افراد ضروری است. 

اثر انگشت، عکس و پرداخت هزینه، بخشی از فرآیند دریافت اطلاعات بایومتریک هستند. اما از ماه مارس و به دنبال محدودیت های ایجاد شده ناشی از کرونا مراکز درخواست ویزا در کشورها بسته شدند.

مراکز ویزا (VAC) یک به یک باز می شوند و لیست آن هر روز روی سایت اداره مهاجرت در حال به روز رسانی است . بنابراین لیست زیر شامل تمامی مراکزی است که تا حال حاضر باز شده اند:

استرالیا: ملبورن، سیدنی

اتریش: وین

بحرین: منامه

باربادوس: بریج تاون

چین: پکن، چنگدو، چونگ کینگ، گوانگ ژو، هانگزو، جینان، کونمینگ، نانجینگ، شانگهای، شنیانگ

فیجی: سووا

فرانسه: پاریس

آلمان: برلین، دوسلدورف

غنا: آکرا

یونان: آتن

عراق: اربیل

اسرائیل: تلاویو

ایتالیا: رم

ژاپن: اوزاکا، توکیو

مالزی: کوالالامپور

نیوزلند: اوکلند

رومانی: بخارست

صربستان: بلگراد

اسپانیا: مادرید

سریلانکا: کلمبو

تایلند: بانکوک

هلند: لاهه

ترینیداد و توباگو: پرت آو اسپاین

امارات متحده عربی: ابوظبی، دبی

 

اگر نزدیکترین VAC به شما باز نشده است، نگران نباشید

اگر همچنان مرکز ارائه بایومتریک در نزدیک ترین محل به شما تعطیل است و قادر به ارائه اطلاعات بایومتریک خود نیستید، اداره مهاجرت (IRCC) پرونده تان را رد نمی کند، پرونده تا زمان تکمیل اطلاعات در نزدیکترین زمان باز می ماند.

 بنابراین، افراد تا زمانی که مراکز VAC مجدداً باز نشوند، لازم نیست که بایومتریک خود را ارائه دهند و نیازی نیست جهت تمدید مهلت با  IRCC تماس بگیرند.

در صورت بسته بودن مراکز درخواست ویزا، کارگران خارجی موقت خارجی (TFW) از ارائه بایومتریک معاف هستند.  کارگران موقت قرار است در کانادا به عنوان راننده کامیون یا در بخش مراقبت های بهداشتی یا کشاورزی کار کنند. این افراد، اگر نتوانند بایومتریک خود را  ارائه کنند، می توانند بعد از ورود به کانادا این کار را انجام دهند.

اداره مهاجرت کانادا همچنین اعلام کرده است که در حال بررسی اصلاحات بیشتر برای ایجاد سهولت در تکمیل فرآیند بایومتریک افراد در طول همه گیری کووید- 19است.

 

 منبع خبر: CIC News, June 27, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar