انکار دریافت مدارک و بستن پرونده متقاضیان نیروی متخصص کبک
02 آگوست 2015 - 21:35
بازدید 203
4

پیش از این دو مقاله در خصوص بی نظمی مفرط در اداره مهاجرت و بستن پرونده های متقاضیانی که درخواست خود را در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ نوشتم که می توانید اینجا و اینجا بخوانید. در مقاله نخست اشاره کردم که با توجه به گستردگی استفاده از این روش، ظن آن می رود که این اتفاقات […]

ارسال توسط :
پ
پ

پیش از این دو مقاله در خصوص بی نظمی مفرط در اداره مهاجرت و بستن پرونده های متقاضیانی که درخواست خود را در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ نوشتم که می توانید اینجا و اینجا بخوانید. در مقاله نخست اشاره کردم که با توجه به گستردگی استفاده از این روش، ظن آن می رود که این اتفاقات چیزی بیش از بی نظمی ساده باشد و نگران این هستیم که چنین رفتاری سیاست غیر رسمی اداره مهاجرت کبک برای کم کردن حجم پرونده های رسیده این اداره در این دوره زمانی باشد. در مقاله دوم از قصد مجموعه کنپارس برای مبارزه با این رویه و اقدامات حقوقی کردم و از دوستان خواستم که اگر قربانی این سیاست هستند با ما در تماس باشند تا بدون تحمیل هزینه اقدامی هماهنگ و جدی صورت گیرد.

تعداد زیادی از دوستان که قربانی سیاست بالا بودند با ما تماس گرفته اند و ما همچنان تقاضا داریم دوستان بیشتری با ما همراه شوند.

اما ظاهرا ماجرا به همین روش کبک برای کم کردن پرونده ها ختم نمی شود. ظرف یکی دو هفته گذشته چندین تماس داشتم در مورد اینکه افراد در همین گروه یعنی متقاضیان ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ نامه آپدیت (به روزرسانی)‌ دریافت کرده اند مدارک خود را هم در مهلت مقرر فرستاده اند و از اینکه این مدارک به موقع از سوی اداره مهاجرت کبک دریافت شده نیز اطمینان دارند اما پس از تماس با اداره مهاجرت برای پیگیری پرونده با کمال تعجب می شنوند که ؛از شما مدارک خواسته بودیم ظرف مهلت مقرر برای ما ارسال نشده است و پرونده شما را بسته ایم و برای شما هم ایمیل ارسال کرده ایم؛

به همین سادگی. متقاضی می ماند که این چه داستانی است؟ او می داند که مدارک را فرستاده است. می داند مدارک رسیده است و می داند که ایمیلی دریافت نکرده است. متقاضی پشت تلفن اصرار می کند که حتا اشتباهی شده من فرستاده ام دریافت کرده اید و ایمیلی هم دریافت نشده و باز همان پاسخ را می شنود.

در یک مورد تماسی که داشتم متقاضی مدارک کافی برای اثبات ارسال داشته است آنها را فکس می کند با نامه ای دال بر اینکه من مدارک را فرستاده ام و در این تاریخ دریافت شده است و این هم امضای دریافت کننده. در پی این نامه زنگ زده است و این بار داستان عوض شده که بله مدارک شما دریافت شده است ولی شما رد شده اید و نامه رد برای شما ارسال شده است. البته متقاضی هرگز نامه ای دریافت نکرده و هنوز این بازی موش و گربه ادامه دارد و به توصیه من متقاضی قرار است آنقدر زنگ بزند تا نامه ادعایی را دریافت کند.

ظاهرا افسران کبک محدودیتی ندارند و احتمالا ماموریت دارند به هر قیمتی تعداد پرونده ها کم شود و این ظلمی است آشکار به متقاضیانی که سالهاست منتظر خبرند.

از دوستانی که قربانی این سیاست هستند باز دعوت می کنم تجربه خود را با ما در میان بگذارند و برای اقدام هماهنگ با ما همراه شوند.

نشانی ایمیل: info @ parscanada.com 

در باکس موضوع ایمیل تنها بنویسید   Quebec Closed File

در متن ایمیل حتما نام و نام خانوادگی و اطلاعات تماس خود را بگذارید و اگر مایل بودید شرحی از داستان پرونده خود از این جهت که چه زمانی اقدام کرده اید و کی متوجه شده اید پرونده شما را بسته اند بنویسید

بدیهی است اطلاعات شما نزد ما محرمانه است و از این اطلاعات هیچ بهره برداری دیگری جز در جهت موضوع مورد اشاره نخواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar