انتشار راهنمای ارسال درخواست‌های «PNP» انتاریو
14 جولای 2021 - 19:00
بازدید 414
14

دستورالعمل‌های مذکور برای متقاضیان اکسپرس انتری و افرادی است که دارای پروفایلی در سیستم «ابراز علاقه مندی» انتاریو هستند انتاریو اخیراً دستورالعمل‌هایی را در مورد ارسال درخواست تحت «برنامه انتخاب استانی» (PNP)، برای متقاضیان مهاجرت و نمایندگان آنها منتشر کرده است. متقاضیان مهاجرت به انتاریو باید پرونده کامل خود را تحت «برنامه انتخاب استانی انتاریو» […]

ارسال توسط :
پ
پ

دستورالعمل‌های مذکور برای متقاضیان اکسپرس انتری و افرادی است که دارای پروفایلی در سیستم «ابراز علاقه مندی» انتاریو هستند

انتاریو اخیراً دستورالعمل‌هایی را در مورد ارسال درخواست تحت «برنامه انتخاب استانی» (PNP)، برای متقاضیان مهاجرت و نمایندگان آنها منتشر کرده است.

متقاضیان مهاجرت به انتاریو باید پرونده کامل خود را تحت «برنامه انتخاب استانی انتاریو» (OINP) ارسال کنند. موارد ناقص در درخواست افراد، بازگشت پرونده را به دنبال خواهد داشت. به گفته دولت انتاریو، زمان پردازش درخواست‌ها با هدف پذیرش پرونده‌های تکمیل شده، کاهش خواهد یافت.

راهنمای جدید برای ارسال پرونده کامل، مختص متقاضیان اکسپرس انتری انتاریو و سیستم «ابراز علاقه مندی» (EOI) است.

 

زیرشاخه‌های اکسپرس انتری انتاریو

متقاضیانی که از طریق اکسپرس انتری انتاریو اقدام می‌کنند، برای اثبات تطابق تحصیلات خارجی خود با استانداردهای کانادا، ملزم به ارائه «ارزیابی مدارک تحصیلی» (ECA) خواهند بود.

یکی از سازمان‌هایی که برای ارائه «ECA»، موردتأیید انتاریو است، «خدمات آموزش جهانی» یا «WES» می‌باشد. دولت فدرال لیستی از سایر سازمان‌های موردتأیید را در وبسایت خود ذکر کرده است.

برای ارائه «ECA»، متقاضیان باید گزینه «additional report» را در وبسایت «WES» انتخاب کرده تا این سازمان فرم موردنظر را برای «OINP» ارسال کند.

اگر متقاضیان اجازه ارسال اطلاعات خود را به «WES» ندهند، پرونده آنها به عنوان ناقص برگردانده شده و هزینه درخواست مسترد می‌شود. در این صورت، متقاضیان فرصت ارسال درخواست را از دست خواهند داد؛ مگر اینکه دعوتنامه «EOI» جدیدی از انتاریو دریافت کنند.

 

زیرشاخه‌های «ابراز علاقه مندی» یا «EOI»

متقاضیانی که تحت گروه «پیشنهاد شغلی کارفرما» اقدام می‌کنند، ملزم به ارائه یک نسخه پی‌دی‌اف از «فرم تأییدیه» (Attestation Form) خود هستند. این فرم باید چاپ و امضا شده، و سپس در بخش «Supporting Documents» (گزینه «Other»)، بارگزاری شود.

در صورت عدم ارسال فرم تأییدیه امضا شده در قالب پی‌دی‌اف، پرونده متقاضیان به عنوان ناقص برگردانده شده و هزینه درخواست بازپرداخت خواهد شد. در این صورت، متقاضیان فرصت ارسال درخواست را از دست خواهند داد؛ مگر اینکه پروفایل «EOI» جدیدی ثبت کرده و نامزدی استانی از انتاریو دریافت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar