انتشار جزئیات جدیدترین انتخاب استانی آلبرتا
23 جولای 2021 - 20:26
بازدید 582
11

از 181 متقاضی اکسپرس انتری با حداقل امتیاز 301 دعوت به عمل آمده است «برنامه انتخاب استانی آلبرتا» (AINP) در روز 14 جولای، از 181 متقاضی اکسپرس انتری دعوت به عمل آورد تا برای نامزدی استانی درخواست دهند. مدعوین دارای حداقل امتیاز 301 در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) بودند. پس از وقفه‌ای کوتاه در […]

ارسال توسط :
پ
پ

از 181 متقاضی اکسپرس انتری با حداقل امتیاز 301 دعوت به عمل آمده است


«برنامه انتخاب استانی آلبرتا» (AINP) در روز 14 جولای، از 181 متقاضی اکسپرس انتری دعوت به عمل آورد تا برای نامزدی استانی درخواست دهند. مدعوین دارای حداقل امتیاز 301 در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) بودند.

پس از وقفه‌ای کوتاه در سال گذشته، آلبرتا از ژانویه سال جاری، 2613 دعوتنامه‌ برای ارسال درخواست نامزدی استانی صادر کرده است. در سال 2021، تخصیص نامزدی استانی آلبرتا 6250 دعوتنامه است.

 

درباره «اکسپرس انتری آلبرتا»

زیرشاخه «اکسپرس انتری آلبرتا» متقاضیان را از استخر اکسپرس انتری انتخاب می‌کند. اکسپرس انتری سیستم مدیریت برنامه کانادا برای سه مسیر مهاجرت فدرال است:

  • «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)
  • «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)
  • «برنامه تجربه کانادایی» (CEC)

 

متقاضیان اکسپرس انتری واجد شرایط، بر اساس امتیازات «CRS» رتبه بندی می‌شوند، که عواملی نظیر سن، تحصیلات، سابقه کار، مهارت زبان در انگلیسی و فرانسه، و دیگر موارد را در بر می‌گیرد.

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) انتخاب‌های کسپرس انتری را به طور منظم برگزار می‌کند، و از متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، دعوت به عمل می‌آورد.

امکان دریافت دعوتنامه از طریق سیستم اکسپرس انتری، و بدون نیاز به نامزدی استانی وجود دارد؛ با این حال، برخی متقاضیان دارای امتیاز «CRS» پایین‌تر ممکن است «PNP» را انتخاب کنند، زیرا دریافت نامزدی استانی 600 امتیاز فوق العاده را برای آنها به دنبال خواهد داشت. مدعوینی که دارای حداقل امتیاز موردنیاز در این انتخاب بودند، امتیاز «CRS» 901 را کسب کردند.

 

شرایط موردنیاز برای زیرشاخه «اکسپرس انتری آلبرتا»

متقاضیان اکسپرس انتری آلبرتا باید دارای سابقه کار در یکی از مشاغل واجد شرایط باشند. «AINP» لیست مشاغلی را ارائه خواهد داد که موردنظر استان نخواهد بود.

بسیاری از متقاضیانی که تحت این زیرشاخه اقدام می‌کنند، به عنوان ناظر خدمات غذایی، راننده کامیون باربری، و آشپز، مشغول به کار هستند.

پروفایل اکسپرس انتری افراد باید نشان دهد که آنها قصد مهاجرت به آلبرتا را دارند. برخی از عوامل مانند داشتن سابقه کار، پیشنهاد شغلی در آلبرتا، و تحصیلات کانادایی شانس متقاضیان را برای دریافت نامزدی استانی افزایش خواهد داد. همچنین اگر پدر و مادر، فرزند، یا خواهر و برادر متقاضیان، مقیم دائمی یا شهروند آلبرتا باشند، به پذیرش درخواست آنها کمک خواهد کرد.

هدف این «برنامه انتخاب استانی» (PNP)، حمایت از اولویت‌های توسعه اقتصادی استان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar