انتخاب 3 کامیونیتی در انتاریو برای برنامه جدید مهاجرت منطقه ای
22 دسامبر 2019 - 15:24
بازدید 402
11

کامیونیتی های Chatham-Kent، Cornwall و Belleville/Quinte West برای مشارکت در برنامه جدید مهاجرت منطقه ای استان انتاریو در سال 2020 انتخاب شده اند. این برنامه دو ساله جدید ترین برنامه ای است که به برنامه انتخابی استانی انتاریو اضافه شده است و به استان اجازه می دهد سالانه تعداد مشخصی از متقاضیان گروه مهاجرت اقتصادی […]

ارسال توسط :
پ
پ

کامیونیتی های Chatham-Kent، Cornwall و Belleville/Quinte West برای مشارکت در برنامه جدید مهاجرت منطقه ای استان انتاریو در سال 2020 انتخاب شده اند.

این برنامه دو ساله جدید ترین برنامه ای است که به برنامه انتخابی استانی انتاریو اضافه شده است و به استان اجازه می دهد سالانه تعداد مشخصی از متقاضیان گروه مهاجرت اقتصادی را برای اقامت دائم انتخاب کند.

دولت انتاریو اعلام کرده است که برنامه مهاجرت منطقه ای برای گسترش مزایای مهاجرت اقتصادی در سراسر انتاریو و رفع کمبود نیروی کار در مناطق روستایی و کامیونیتی های کوچک طراحی شده است.

اکثر قریب به اتفاق مهاجران به انتاریو در حال حاضر در منطقه تورنتوی بزرگ (Greater Toronto)و اطراف آن ساکن می شوند و تنها 20 درصد در دیگر مناطق استان ساکن هستند.

بومی سازی مهاجرت مساله مختص به استان انتاریو نیست. این امر یکی از اهداف اصلی برنامه های مشابهی در سراسر کانادا، از جمله برنامه مهاجرتی مناطق روستایی و شمالی و برنامه مهاجرتی آتلانتیک نیز است.

برنامه مهاجرت منطقه ای انتاریو، محصول بازخورد ذینفعان در چندین کامیونیتی کوچک و روستایی انتاریو از جمله سازمان های توسعه اقتصادی، سازمان های اسکان، کسب و کارها، شوراهای محلی کامیونیتی ها، دانشگاه ها و کالج ها است.

برنامه انتخابی استانی انتاریو 150 ظرفیت را به این برنامه جدید از طریق 3 دسته بندی در گروه جاب آفر کارفرما

(Employer Job Offer Category) اختصاص می دهد که به کمک آن به نیروی کار و دانشجویان خارجی اجازه می دهد از طریق یک جاب آفر معتبر در انتاریو برای تقاضای اقامت دائم استانی اقدام کنند.

انتاریو اعلام کرده که مشاغل تولیدی جدیدی به لیست کد مشاغل مورد نیاز (NOC) در گروه مهارت های مورد نیاز جاب آفر کارفرما (Employer Job Offer Category`s In-Demand Skills Stream) در سال 2020 اضافه خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتز از این سه کامیونیتی به وبسایت های زیر مراجعه کنید:

Municipality of Chatham-Kent

Cities of Belleville and Quinte West

City of Cornwall

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar