انتخاب 19 ژوئن منیتوبا
20 ژوئن 2020 - 19:36
بازدید 243
4

منیتوبا، نود و دومین انتخاب استانی خود را در 19 ژوئن 2020 برگزار کرد. در این انتخاب برای 181 کاندیدای مهاجرت چه حاضر در منیتوبا و چه در خارج کشور دعوتنامه(LAA)  صادر شده است. دعوتنامه ها (LAA) برای کاندیداهایی که واجد شرایط زیر گروه های زیر از برنامه استانی منیتوبا (MPNP) هستند، صادر شده است: […]

ارسال توسط :
پ
پ

منیتوبا، نود و دومین انتخاب استانی خود را در 19 ژوئن 2020 برگزار کرد. در این انتخاب برای 181 کاندیدای مهاجرت چه حاضر در منیتوبا و چه در خارج کشور دعوتنامه(LAA)  صادر شده است.

دعوتنامه ها (LAA) برای کاندیداهایی که واجد شرایط زیر گروه های زیر از برنامه استانی منیتوبا (MPNP) هستند، صادر شده است:

نیروی متخصص در مانیتوبا: 111

نیروی متخصص خارج از کشور: 58

تحصیلات بین المللی: 12

ده  مورد از 181 متقاضی دعوت شده دارای پروفایل معتبر در سیستم اکسپرس انتری بودند.

امسال و تاکنون، منیتوبا تعداد 2335 دعوتنامه برای کاندیداهای اقامت دائم صادر کرده است.

سیستم  پذیرش EOI منیتوبا (مبتنی بر ابراز تمایل)

اشخاص به منظور تقاضا برای دریافت دعوتنامه (LAA) از طریق برنامه مهاجرتی استان منیتوبا در گروه های نیروی متخصص در منیتوبا و خارج از کشور باید اعلام علاقه مندی (EOI) خود را در MPNP ثبت کنند.

این متقاضیان از نظر ویژگی های  سرمایه انسانی از جمله تحصیلات، تجربه کار، ارتباط با منیتوبا و تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی به همراه دیگر عوامل از بین 1000 امتیاز رتبه بندی می شوند.

درانتخاب 19 ژوئن، متقاضیان برای دریافت دعوتنامه در زیرگروه نیروی متخصص در منیتوبا به حداقل امتیاز 504 و نیروی متخصص در خارج از کشور به حداقل امتیاز 686 نیاز داشتند.

درباره جریان ها

جریان نیروی متخصص در خارج از کشور و در منیتوبا به این استان اجازه می دهد نیروی کار متخصص خارجی را که می توانند از بازار کار منیتوبا حمایت کنند، انتخاب و معرفی کند.

متقاضیان باید ارتباط مستقیم با منیتوبا داشته باشند، مثلا از طریق داشتن خویشاوند و یا دوستان نزدیک، سابقه تحصیل یا کار در این استان و یا به واسطه MPNP’s Strategic Recruitment Initiatives، دعوتنامه دریافت کرده باشند.

نیازی نیست که در زمان درخواست حتما به صورت حضوری در منیتوبا باشید.

متقاضیانی که از طریق گروه نیروی متخصص در منیتوبا انتخاب می شوند باید پیشنهاد کار (جاب آفر) دایم از طرف یک کارفرما در منیتوبا داشته باشند.

فارغ التحصیلان  از یک موسسه آموزشی معتبر منیتوبا در صورت دارا بودن مهارت های مورد تقاضا، ممکن است تحت جریان تحصیلات بین المللی دعوت شوند.

 

منبع خبر: CIC News, June 19, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar