انتخاب اکسپرس انتری 151
11 ژوئن 2020 - 20:01
بازدید 424
9

تاریخ برگزاری: 10 ژوئن ۲۰۲۰ امتیاز: 743 تعداد دعوتنامه: 341 برای متقاضیان برنامه استانی در روزهای اخیر استان های انتاریو، بریتیش کلمبیا و منیتوبا انتخاب داشته اند. 10 ژوئن 2020 -کانادا هفتمین انتخاب اکسپرس انتری 2020 برای گروه متقاضیان استانی را برگزار کرد، در این انتخاب 341 دعوتنامه صادر شده است.   از 18 مارس، […]

ارسال توسط :
پ
پ

تاریخ برگزاری: 10 ژوئن ۲۰۲۰

امتیاز: 743

تعداد دعوتنامه: 341

برای متقاضیان برنامه استانی

در روزهای اخیر استان های انتاریو، بریتیش کلمبیا و منیتوبا انتخاب داشته اند.

10 ژوئن 2020 -کانادا هفتمین انتخاب اکسپرس انتری 2020 برای گروه متقاضیان استانی را برگزار کرد، در این انتخاب 341 دعوتنامه صادر شده است.  

از 18 مارس، یعنی از تاریخ آغاز اقدامات ویژه ویروس کرونا، سیستم اکسپرس انتری دو گروه متقاضیان استان  (PNP)و تجربه کانادایی (CEC) را مورد هدف قرار داده است. در انتخاب 10 ژوئن، 341 دعوتنامه برای متقاضیان با حداقل امتیاز 743 در سیستم جامع رتبه بندی (CRS)، صادر شده است.

در انتخاب قبلی برگزار شده در 27 می برای برنامه استانی در سیستم اکسپرس انتری حداقل امتیاز 757 بود.

در استخر ورودی سیستم اکسپرس انتری به متقاضیان برنامه استانی 600 امتیاز اضافی داده می شود. به همین دلیل حداقل میزان امتیاز جامع سیستم رتبه بندی برای دریافت دعوتنامه (ITA) در این انتخاب 743 بود. این یعنی اینکه، متقاضیان دعوت شده بدون کسب امتیاز اضافی از نامزدی استان، حداقل امتیاز 143 را داشتند.

برنامه های استانی کانادا طی چند هفته گذشته در صدور دعوتنامه ها فعال بوده اند.

از ابتدای ماه می، استان ها مجموعاً بیش از 2000 دعوت نامه اقامت دائم کانادا برای متقاضیان نامزدی استان صادر کرده اند.

برخلاف انتخاب نامزدهای استانی (PNP)، کاندیداهای کلاس تجربه کانادایی(CEC) به حداقل امتیاز کمتری نیاز دارند. آخرین انتخاب انجام شده برای گروه تجربه کانادایی با حداقل امتیاز 440 انجام شد که کمترین میزان امتیاز از ژانویه 2019 بود.

افرادی که واجد شرایط یکی از این برنامه ها هستند مشخصات خود را در استخر ورودی سیستم اکسپرس انتری وارد می کنند، جایی که متقاضیان بر اساس عواملی چون سن، تحصیلات، سابقه کار و میزان مهارت در زبان های انگلیسی و فرانسه در سیستم رتبه بندی جامع، امتیاز بندی می شوند و از کاندیداهای بالاترین رتبه دعوت می شود تا از طریق انتخاب منظم اکسپرس انتری برای اقامت دائم درخواست کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar