انتخاب اکسپرس انتری برای نیروی متخصص فدرال، حداقل امتیاز ۴۱۳
31 می 2017 - 0:00
بازدید 396
8

درانتخاب شماره ۶۵ اکسپرس انتری که صبح امروز چهارشنبه ۳۱ ماه می ۲۰۱۷ انجام شد، تعداد ۳۸۷۷ دعوت نامه با حداقل امتیاز ۴۱۳ صادر شد.  در انتخاب شماره ۶۳ و ۶۴ اکسپرس انتری که روز شنبه ۲۶ می  ۲۰۱۷ انجام شد، در این انتخاب ها وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا با دو روش جداگانه امتیاز […]

ارسال توسط :
پ
پ

درانتخاب شماره ۶۵ اکسپرس انتری که صبح امروز چهارشنبه ۳۱ ماه می ۲۰۱۷ انجام شد، تعداد ۳۸۷۷ دعوت نامه با حداقل امتیاز ۴۱۳ صادر شد. 

در انتخاب شماره ۶۳ و ۶۴ اکسپرس انتری که روز شنبه ۲۶ می  ۲۰۱۷ انجام شد، در این انتخاب ها وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا با دو روش جداگانه امتیاز بندی در سیستم امتیاز بندی جامع برای دو گروه مجزا Federal Skilled Trades Class  و Provincial Nominees دعوت نامه صادر کرد: تعداد ۱۴۳ دعوت نامه فقط برای افرادی که دارای گواهی نامزدی بودند، صادر شد که حداقل امتیازشان در استخر اکسپرس انتری ۷۷۵ بود و همچنین تعداد ۴۰۰ دعوت نامه برای نیروی فنی صادر شده که حداقل امتیازشان در استخر اکسپرس انتری ۱۹۹ بوده است. 

در انتخاب شماره ۶۲ «سیستم اکسپرس انتری» ۳۶۸۷ دعوت نامه برای برنامه نیروی متخصص فدرال با حداقل امتیاز ۴۱۵ صادر شد. در انتخاب شماره ۶۱  اکسپرس انتری که در ۴ می سال جاری انجام شد، تعداد ۳۷۹۶ دعوت نامه با حداقل امتیاز ۴۲۳ صادر شد. در انتخاب شماره ۶۰، تعداد ۳۶۶۵ دعوت نامه با حداقل امتیاز ۴۱۵ و در انتخاب شماره ۵۹ این سیستم که ۱۲ آوریل انجام شد، تعداد ۳۹۲۳ دعوت نامه با حداقل امتیاز ۴۲۳ صادر شد. 

انتخاب شماره های ۶۰ و ۶۲ کمترین حد امتیاز یعنی ۴۱۵ را لازم داشتند و اکنون نیز انتخاب شماره 65 با حداقل امتیاز 413 رکورد جدیدی در تاریخچه اکسپرس انتری ثبت شد. انتخاب شماره ۶۰ تنها به فاصله یک هفته از آخرین انتخاب انجام شده است و حداقل امتیاز لازم برای دریافت دعوت نامه به امتیاز ۴۱۵ رسیده است که رکورد جدیدی در این سیستم محسوب می شود و همچنین روند کاهشی حداقل امتیازات، فاصله کم دراورها و تعداد بالای دعوت نامه ها نشان دهنده این است که شرایط پذیرش در این برنامه مهاجرتی آسان تر شده است.

در سال ۲۰۱۷ تعداد دعوت نامه های صادر شده ۴۳۲۰۲ بوده است که این تعداد از کل دعوت نامه های صادر شده در سال ۲۰۱۶ بیشتر است (۳۳۷۸۲).

گفتنی است که تعداد انتخاب شدگان قرعه کشی ورود سریع ( Express Entry Draw) که منتظر دریافت دعوت نامه جهت ارسال درخواست بودند، در تاریخ اول مارس، تعداد ۳۸۸۴ تن با داشتن حداقل امتیاز ۴۳۴، دعوت نامه ارسال درخواست دریافت کردند. در ۴ ژانویه تعداد ۲،۹۰۲ دعوت نامه جهت ارسال درخواست برای کسانی که دارای امتیاز حداقل ۴۶۸ بودند، صادر شد و در تاریخ ۲۲ فوریه، تعداد دعوت نامه ها افزایش یافت به طوری که تعداد ۳،۶۱۱ دعوت نامه برای کسانی که امتیاز حداقل ۴۴۱ داشتند، صادر شد.

در جدول زیر تغییرات دوره های گذشته را مشاهده می کنید.

 تاریخ دوره  حداقل امتیازلازم  تعداد دعوتنامه صادر شده برای اقدام در برنامه نیروی متخصص فدرال 
۳۱ می ۲۰۱۷ ۴۱۳ ۳۸۷۷
۱۷ می ۲۰۱۷ ۴۱۵ ۳۶۸۷
۴ می ۲۰۱۷ ۴۲۳ ۳۷۹۶
۱۹ آوریل ۲۰۱۷ ۴۱۵ ۳۶۶۵
۱۲ آوریل ۲۰۱۷ ۴۲۳ ۳۹۲۳
۵ آوریل ۲۰۱۷ ۴۳۱ ۳۷۵۳
۲۴ مارچ ۲۰۱۷ ۴۴۱ ۳۷۴۹
۱ مارچ ۲۰۱۷ ۴۳۴ ۳۸۸۴
۲۲ فوریه ۲۰۱۷ ۴۴۱ ۳۶۱۱
۸   فوریه  ۲۰۱۷ ۴۴۷ ۳۶۶۴
۲۵ ژانویه ۲۰۱۷ ۴۵۳ ۳۵۰۸
۱۱ ژانویه ۲۰۱۷ ۴۵۹ ۳۳۳۴ 
۴ ژانویه ۲۰۱۷ ۴۶۸ ۲۹۰۲
۲۵ دسامبر ۲۰۱۶ ۴۷۵ ۲۸۷۸
۱۶ دسامبر۲۰۱۶  ۴۹۷  ۱۹۳۶
۳۰ نوامبر ۲۰۱۶  ۴۸۶  ۵۵۹
۱۶ نوامبر ۲۰۱۶  ۴۷۰  ۲۴۲۷
۲ نوامبر ۲۰۱۶  ۴۷۲  ۲۰۸۰
۱۹ اکتبر ۲۰۱۶  ۴۷۵  ۱۸۰۴
۱۲ اکتبر ۲۰۱۶  ۴۸۴  ۱۵۱۸
۲۱ سپتامبر ۲۰۱۶  ۴۸۳  ۱۲۸۸
۷ سپتامبر ۲۰۱۶  ۴۹۱  ۱۰۰۰

اکسپرس انتری

از ابتدای ژانویه ۲۰۱۵ دولت کانادا روش مهاجرتی جدیدی را معرفی کرده است که طی آن افراد علاقمند به مهاجرت مشخصات خود را بصورت آنلاین وارد یک پروفایل میکنند و کلیه سوابق تحصیلی و شغلی و همچنین مهارتهای زبان و وضعیت خانوادگی و سن شان را وارد آن میکنند. اینها معیارهایی است که افراد بر مبنای آنها امتیاز میگیرند. سپس تمامی این افراد وارد استخر میشوند. استخر استعاره از یک ظرف بزرگ است که متقاضیان مهاجرت بصورت قاعده مند، هوشمند و هدفمند در آن برگزیده میشوند و طبیعتا افرادی را که امتیاز بیشتری دارند و مطابقتهای بیشتری با نیاز های کار جامعه کانادا دارند انتخاب میکنند. افرادی که پیشنهاد شغلی معتبر و یا دعوتنامه های استانی داشته باشند ۶۰۰ امتیاز اضافه دریافت میکنند که بسیار حیاتی است و بسرعت باعث انتخاب آنها و خروج پیروزمندانه از استخر میگردد. واحد شمارش امتیازها CRS میباشد.

این برنامه جدید به منظور سرعت بخشیدن به بررسی پرونده های مهاجرتی معرفی شده و تا کنون چندین هزار نفر موفق شده اند دعوتنامه برای اقدام نهایی برای داشتن اقامت دائم بدهند. این دعوتنامه درواقع برای افرادی که از استخر بالا کشیده میشوند ارسال میگردد. این افراد ظرف مدتی حدود شش ماه ویزای خود را در دست خواهند داشت (یا حداقل طبق اعلام اداره مهاجرت قرار است اینطور باشد). اکسپرس انتری درواقع برنامه مهاجرتی نیست و تنها یک روش جدید برای انتخاب افراد دارای بالاترین امتیازات (از منظر نیروی انسانی) از میان متقاضیان مهاجرت است.

همانگونه که وعده داده شده بود خبرهای خوب از راه رسید و از ۱۹ نوامبر سال جاری شاهد تحولی در سیستم اکسپرس انتری خواهیم بود. دولت کانادا بر آن است که تعداد بسیار بیشتری از متقاضیانی که در بانک اطلاعاتی سیستم ورود سریع حضور دارند را برای اقدام در یکی از سه برنامه زیر پوشش سیستم ورود سریع دعوت کند.

توجه کنید که هیچ تغییری در شکل امتیاز بندی سه برنامه زیر پوشش ایجاد نشده است و متقاضیان باید همچنان در یکی از این سه برنامه شامل نیروی متخصص فدرال، فنی و حرفه ای فدرال و تجربه کانادایی واجد شرایط باشند این تذکر را از این جهت می دهم که در برخی سایتها با هیجان صحبت از تغییر در سیستم امتیاز بندی برنامه نیروی متخصص فدرال شده است که درست نیست. سیستم ورود سریع یا همان اکسپرس انتری برنامه مهاجرتی نیست و تنها سیستمی است برای ورود پرونده به یکی از سه برنامه مورد اشاره. 

تغییراتی سیستم امتیاز بندی اکسپرس انتری را در این نشانی بخوانید.

برای محاسبه امتیازات خود می توانید از وب سایت expressentry.ir استفاده کنید برای این منظور اینجا را کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar