انتخاب استانی جزیره پرنس ادوارد و صدور 254 دعوت‌نامه برای متقاضیان مهاجرت
21 نوامبر 2020 - 23:40
بازدید 448
6

کاندیدهای «اکسپرس انتری»، «شاخه تاثیر کار»، و «شاخه تاثیر کسب و کار» یک قدم به اقامت دائم نزدیک تر شدند. «جزیره پرنس ادوارد» آخرین انتخاب مهاجرت خود را در ۱۹ نوامبر برگزار کرد. «انتخاب جزیره پرنس ادوارد» (PEI PNP)  در مجموع ۲۵۴ دعوتنامه صادر کرده است. از این تعداد، ۲۲۱ دعوتنامه به متقاضیان «اکسپرس انتری» […]

ارسال توسط :
پ
پ

کاندیدهای «اکسپرس انتری»، «شاخه تاثیر کار»، و «شاخه تاثیر کسب و کار» یک قدم به اقامت دائم نزدیک تر شدند.

«جزیره پرنس ادوارد» آخرین انتخاب مهاجرت خود را در ۱۹ نوامبر برگزار کرد.

«انتخاب جزیره پرنس ادوارد» (PEI PNP)  در مجموع ۲۵۴ دعوتنامه صادر کرده است. از این تعداد، ۲۲۱ دعوتنامه به متقاضیان «اکسپرس انتری» و «شاخه تاثیر کار»، و باقی مانده به متقاضیان «شاخه تاثیر کسب و کار» با حداقل امتیاز ۹۲ ارسال شده است.

انتخاب های استانی (PNP)  به استان ها و قلمروهای کانادا اجازه می دهند تا متقاضیان مهاجرت را که نیازهای بازار کار آنها را برآورده می کنند ، انتخاب کنند. آنها گاهی اوقات با سیستم اکسپرس انتری فدرال کانادا همسو هستند.

 

شاخه «اکسپرس انتری PEI»

شاخه «اکسپرس انتری انتخاب PEI» درواقع یک PNP پیشرفته است که در سیستم اکسپرس انتری دولت کانادا فعالیت دارد.

سیستم «اکسپرس انتری» درخواست های مربوط به سه برنامه گروه اقتصادی را مدیریت می کند: برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه نیروی ماهر فدرال، و برنامه تجربه کانادایی.

داوطلبان واجد شرایط در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) برای سن، سابقه کار، تحصیلات، و تسلط به زبان انگلیسی و فرانسه امتیاز دهی می شوند.

به داوطلبان اکسپری انتری که نامزدی استانی دریافت می کنند، ۶۰۰ امتیاز فوق العاده CRS اعطا می شود، و در انتخاب بعدی اکسپرس انتری، دعوتنامه برای تقاضا(ITA)  برای اقامت دائم آنها تضمین خواهد شد.

برای اقدام به اخذ نامزدی استانی از PEI، کاندیدهای اکسپرس انتری باید یک پروفایل ابراز علاقه مندی (EOI) از طریق PEI PNP ایجاد کنند.

PEI PNP تعداد متقاضیان اکسپرس انتری و نیروی کار، یا حداقل امتیاز EOI مورد نیاز برای هر گروه را ارائه نداد.

 

شاخه «تاثیر کار»

شاخه «تاثیر کار» مربوط به اتباع خارجی ست که پیشنهاد شغلی معتبری در PEI دارند و توسط کارفرمای خود پشتیبانی می شوند. این افراد به سه زیرشاخه تقسیم می شود: «نیروی کار متخصص»، «نیروی کار حیاتی» و «فارغ التحصیل بین الملل»

داوطلبان در این گروه همچنین باید مشخصات EOI را ارائه دهند تا از طریق «شاخه تاثیر کار» برای نامزدی استانی در نظر گرفته شوند.

 

شاخه «تاثیر کسب و کار»

۳۳ داوطلبی که از « تاثیر کسب و کار » در ۱۹ نوامبر دعوت شدند، نیاز به حداقل امتیاز EOI ۹۲ داشتند. این دعوتنامه ها تحت «زیرشاخه اجازه کار» صادر شده اند که برای کارآفرینان خارجی ست که می خواهند در PEI صاحب و اداره کننده ی یک تجارت باشند.

 

منبع خبر: princeedwardisland.ca, November 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar