امکان ارسال آنلاین مدارک دانشجویان بین المللی کبک
01 ژوئن 2020 - 9:03
بازدید 479
8

از این پس امکان ارسال الکترونیکی مدارک پشتیبانی از طریق پلتفرم آریما (Arrima) برای دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل در کبک فراهم خواهد بود. متقاضیانی که در روند اقدام برای برنامه دانشجویان بین المللی کبک هستند، امکان ارسال آنلاین مدارک پشتیبانی را خواهند داشت. دولت کبک در سال 2008 به برنامه ای آنلاین برای دانشجویان […]

ارسال توسط :
پ
پ

از این پس امکان ارسال الکترونیکی مدارک پشتیبانی از طریق پلتفرم آریما (Arrima) برای دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل در کبک فراهم خواهد بود.

متقاضیانی که در روند اقدام برای برنامه دانشجویان بین المللی کبک هستند، امکان ارسال آنلاین مدارک پشتیبانی را خواهند داشت.

دولت کبک در سال 2008 به برنامه ای آنلاین برای دانشجویان بین المللی خود تعریف کرد. اکثر درخواست های انتخاب موقت برای تحصیل، هم اکنون از طریق پورتال آنلاینی ارسال می شوند که به طور خاص برای همین منظور ایجاد شده است. با این حال ، هر گونه اسناد لازم برای تکمیل این درخواست ها، باید از طریق پست ارسال شوند.

برای تسهیل این روند، وزارت مهاجرت کبک، MIFI، در حال حاضر راه حل ایمنی برای ارسال مدارک به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال آریما فراهم کرده است. البته افرادی که همچنان تمایل به ارسال درخواست یا مدارکشان از طریق پست دارند، می توانند همین کار را انجام دهند.

نحوه ارسال مدارک

برای این منظور لازم است که ابتدا متقاضی به صورت آنلاین برای تحصیل در کبک درخواست بدهد. بعد از انجام این مرحله و پرداخت هزینه های لازم به صورت آنلاین، طی 4 مرحله از طریق پرتال آریما (Arrima) امکان ارسال مدارک پشتیبانی فراهم خواهد بود:

  1. پس از ارسال درخواست، لیستی از مدارک پشتیبانی مورد نیاز برای ارسال از طریق پرتال Arrima در اختیار شما قرار می گیرد. کلیه مدارک باید در قالب PDF اسکن شوند، خوانا، کامل و دقیق باشند.
  2. شماره پرونده مورد نیاز برای ارسال مدارک از طریق آریما 48 ساعت پس از ارسال درخواستتان برای شما فرستاده می شود. شماره پرونده در بخش ” Access my file ” پرتال ” Online application for temporary selection for studies ” در دسترس خواهد بود.
  3. یک پروفایل آریما با نام و نام خانوادگی مطابق با گذرنامه تان ایجاد کنید.
  4. مدارک را طبق دستورالعمل های ارائه شده در آریما ارسال کنید. در پایان تائید ارسال کامل مدارک هم در آریما و هم از طریق ایمیل برایتان ارسال می شود.

 

درباره Arrima

اولین بار آریما در سال 2018 به منظور مدیریت استخر متقاضیان نیروی متخصص کبک معرفی شد. روند قبلی این برنامه کاغذی بود و درخواست ها در یک سیستم اعلام علاقمندی به ترتیب اولویت ارسالشان مورد بررسی قرار می گرفتند.

سیستم اعلام علاقمندی کبک بانک متقاضیان را برای گواهی انتخاب کبک (CSQ)-که برای تقاضای مهاجرت به استان الزامی است- مدیریت می کند.

متقاضیان با ایجاد پروفایل در Arrima ابراز علاقمندی خود را اعلام می کنند و در مرحله بعدی در استخر کاندیداها قرار می گیرند و بر اساس امتیاز یا معیارهای دیگر رتبه بندی می شوند.

وزارت مهاجرت کبک دعوتنامه هایی را برای درخواست CSQ بر اساس امتیاز متقاضی یا سایر عوامل مانند نیازهای بازار کار در مناطق دور افتاده استان صادر می کند.

داوطلبانی که CSQ دریافت می کنند می توانند برای اقامت دائم در وزارت مهاجرت فدرال کانادا درخواست کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar