افزایش حداقل دستمزد به ۱۵ دلار در ساعت در استان انتاریو
30 می 2017 - 0:00
بازدید 459
12

استان انتاریو حداقل دستمزد را به ساعتی ۱۵ دلار افزایش می دهد. کاتلین وین، نخست وزیر استان انتاریو صبح امروز سه شنبه ۳۰ می ۲۰۱۷ اعلام کرد که این استان تنها مدت کمی پس از استان آلبرتا دومین استان کانادا ست که حداقل حقوق را به ساعتی ۱۵ دلار افزایش خواهد داد. به گفته نخست […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان انتاریو حداقل دستمزد را به ساعتی ۱۵ دلار افزایش می دهد.

کاتلین وین، نخست وزیر استان انتاریو صبح امروز سه شنبه ۳۰ می ۲۰۱۷ اعلام کرد که این استان تنها مدت کمی پس از استان آلبرتا دومین استان کانادا ست که حداقل حقوق را به ساعتی ۱۵ دلار افزایش خواهد داد.

به گفته نخست وزیر انتاریو، این افزایش حقوق از تاریخ اول ژانویه ۲۰۱۹ اجرایی خواهد شد. این افزایش در دو مرحله صورت می گیرد بدین ترتیب که از تاریخ اول ژانویه ۲۰۱۸ حداقل دستمزد به ۱۴ دلار به ازای هر ساعت افزایش می یابد و در اول ژانویه ۲۰۱۹، ۱۵ دلار خواهد شد و پس از این تاریخ نیز با افزایش تورم، حداقل حقوق نیز اضافه می شود. 

کاتلین وین در ادامه گفت: «ساعات کاری طولانی تر شده و امنیت شغلی پایین آماده است و منافع کاری برای کارفرمایان پررنگ تر گشته است، در چنین شرایطی که هویت و ذات یک شغل مخدوش شده، بایستی با کارکنان، کارمندان و کارگران عادلانه تر رفتار شود. 

سایر مواردی که در هم راستا با افزایش دستمزد پایه، تغییر خواهد کرد: 

• کارگران پاره وقتی که شغل یکسانی با کارگران تمام وقت دارند، حقوق یکسان دریافت می کنند. 

• پس از اشتغال ۵ ساله تحت مدیریت یک کارفرما، حداقل مرخصی سالانه باید به سه هفته افزایش یابد.

• در صورتیکه یک کارفرما شیفت کاری را کنسل کند و در ظرف ۴۸ ساعت قبل به کارگر اطلاع ندهد، بایستی به ازای ۳ ساعت کاری به او پرداخت کند. 

• تمامی کارگران می توانند ۱۰ روز مرخصی شرایط اضطراری در سال داشته باشند و حداقل  در ازای دو روز از آن ۱۰ روز بایستی دستمزد پرداخت شود. (در حال حاضر، کارکنان شرکت های بزرگ از این مسئله بهره می برند.) 

در حال حاضر، حداقل دستمزد در استان انتاریو ۱۱.۴۰ دلار به ازای هر ساعت کار می باشد که قرار است از ماه اکتبر سال جاری به ۱۱.۶۰ دلار افزایش یابد. در سایر استان های کانادا، حداقل دستمزد ۱۰.۷۵ دلار برای مثال در ساسکاچوان و ۱۳ دلار در استان نوناووت می باشد و استان آلبرتا نیز اولین استانی بود که در سپتامبر ۲۰۱۶ حداقل دستمزد را به ۱۵ دلار در ساعت افزایش داد اما زمان اجرایی شدن آن اکتبر ۲۰۱۸ خواهد بود.

 نخست وزیر انتاریو در مصاحبه خود با رادیو کانادا اعلام کرد که عملکرد اقتصاد این استان به اندازه ای خوب بوده است که به راحتی می توان این افزایش حقوق را مدیریت کرد. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar