افتتاح برنامه جدید مهاجرت برای نیروی کار متخصص در نیوفاندلند و لابرادور
30 دسامبر 2020 - 17:56
بازدید 572
8

زیرشاخه جدید برای فارغ التحصیلان مقاطع عالی دانشگاه «Memorial» و نیروی کار متخصص با سابقه کار در مشاغل مورد نیاز می باشد. نیوفاندلند و لابرادور از روز 2 ژانویه پذیرش درخواست های جدید را آغاز خواهد کرد. «اولویت مهارت های نیوفاندلند و لابرادور» برنامه مهاجرت جدیدی است که برای تازه واردان فوق حرفه ای با […]

ارسال توسط :
پ
پ

زیرشاخه جدید برای فارغ التحصیلان مقاطع عالی دانشگاه «Memorial» و نیروی کار متخصص با سابقه کار در مشاغل مورد نیاز می باشد.

نیوفاندلند و لابرادور از روز 2 ژانویه پذیرش درخواست های جدید را آغاز خواهد کرد.

«اولویت مهارت های نیوفاندلند و لابرادور» برنامه مهاجرت جدیدی است که برای تازه واردان فوق حرفه ای با تحصیلات بالا و تجربه تخصصی در بخش هایی فراهم شده که در آنها، تقاضای روزافزون از آموزش و استخدام محلی پیشی گرفته است. (مانند تکنولوژی و مشاغل علوم اقیانوس)

 

«برنامه انتخاب استانی نیوفاندلند و لابرادور» (NLPNP) با باز شدن این زیرشاخه، اطلاعات بیشتر را در وب سایت دولت اعلام خواهد کرد.

 

این برنامه برای کمک به رفع کمبودهای محلی بازار کار ایجاد شده است. تازه واردانی که حداقل یک سال سابقه کار در مشاغل فوق حرفه ای به شدت مورد نیاز دارند، و همچنین فارغ التحصیلانی که تحصیلات تکمیلی خود را در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا در دانشگاه «Memorial» طی مدت سه سال اخیر به پایان رسانده اند، در این برنامه مورد توجه هستند.

 

به گفته آقای «گری بیرن»، وزیر مهاجرت استان، نیوفاندلند و لابرادور برای جذب تازه واردان به کانادا، زمان، تلاش، و هزینه زیادی صرف می کند. با جذب افراد تازه وارد، آموزش و پرورش در دانشگاه «Memorial» پیشرفت چشمگیری خواهد کرد. با رهبری نخست وزیر، دولت کانادا اکنون در حال سرمایه گذاری برای کمک به افراد تازه وارد با مهارت و تحصیلات بالاست تا در کانادا بمانند، به کار خود ادامه داده، و در سراسر نیوفاندلند و لابرادور، تشکیل خانواده دهند.

 

«NLPNP» در نظر دارد تا با تدابیر و دستورالعمل های ویژه ویروس کرونا، پذیرای 2500 مقیم دائم جدید در هر سال باشد.

 

مسیر مهاجرتی جدید برای جذب تازه واردان جهت اقامت در نیوفاندلند و لابرادور

 

برنامه جدید چگونه کار می کند

عملکرد «اولویت مهارت های نیوفاندلند و لابرادور» در قالب یک سیستم «ابراز علاقه مندی» (EOI) خواهند بود. متقاضیان علاقه مند یک «EOI» را تکمیل کرده و برای درخواست از طریق درگاه آنلاین استان دعوتنامه دریافت می کنند.

 

اگر افراد دعوت شده تمام معیارهای مربوط به شاخه «نیروی کار متخصص» یا «نیروی کار متخصص اکسپرس انتری» را داشته باشند، نامزدی استانی دریافت خواهند کرد. این نامزدی به پذیرش درخواست آتی آنها برای اقامت دائم کانادا کمک می کند.

 

در حال حاضر، نیوفاندلند و لابرادور «EOI» را از افرادی که دارای حداقل یک سال سابقه کار حرفه ای در مشاغل مورد نیاز هستند، می پذیرد. به علاوه، افرادی که در طی سه سال گذشته مدرک دکترا یا کارشناسی ارشد خود را در یکی از چهار تخصص فناوری، مراقبت های بهداشتی، پرورش آبزیان، و کشاورزی از دانشگاه «Memorial» دریافت کرده اند، مورد استقبال هستند.

 

متقاضیان برای به دست آوردن امتیاز «EOI» خود، یک پرسشنامه پر می کنند. درخواست کسانی که بیش از 60 امتیاز کسب کنند، برای کارفرمایان محلی که دارای حساب در «اداره مهاجرت و چندفرهنگی» استان هستند، قابل بررسی خواهد بود.

 

برای درخواست در برنامه انتخاب استانی جدید نیوفاندلند و لابرادور، داشتن پیشنهاد شغلی ضروری نیست. متقاضیان باید امتیاز بالایی در سیستم «EOI» کسب کنند و مورد توجه کارفرمایان محلی قرار گیرند.

 

در این برنامه، معیارهایی وجود دارد که همه متقاضیان باید آنها را داشته باشند. متقاضیان برای واجد شرایط بودن، باید دارای حداقل امتیاز 5 «CLB» بوده و مدرک زبان آنها باید کمتر از 12 ماه داشته باشد.

 

متقاضیان همچنین باید حداقل 21 سال سن و قصد زندگی دائمی در نیوفاندلند و لابرادور را داشته باشند.

 

منبع خبر: gov.nl.ca, December 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar