اعتصاب حقوق دانان شاغل در دولت کبک پایان می یابد
03 مارس 2017 - 0:00
بازدید 369
10

به گزارش صبح امروز روزنامه “مترو” مونترال، دولت کبک تصمیم جدیدی مبتنی بر بازگشت به کار حقوق دانان کبکی گرفته است. دولت کبک عصر روز سه شنبه لایحه جدیدی را مطرح کرد که بر اساس آن وکلا و محضرداران دولت کبک که از 24 اکتبر در اعتصاب بودند، باید تا روز چهارشنبه ساعت 8:30 به […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش صبح امروز روزنامه “مترو” مونترال، دولت کبک تصمیم جدیدی مبتنی بر بازگشت به کار حقوق دانان کبکی گرفته است.

دولت کبک عصر روز سه شنبه لایحه جدیدی را مطرح کرد که بر اساس آن وکلا و محضرداران دولت کبک که از 24 اکتبر در اعتصاب بودند، باید تا روز چهارشنبه ساعت 8:30 به پست های خود بازگردند. با این حال پاره ای از مذاکرات در این خصوص معلق و بلا تکلیف است.

بر اساس این مصوبه که 52 رای موافق و  38 رای مخالف داشت، 1100 حقوق دان دولت کبک که از وزارتخانه ها و سازمان های دولتی ترک خدمت کرده بودند، باید تا امروز چهارشنبه ساعت 8:30 به پست های خود بازگردند.

این مصوبه به  برخی از درخواست های این اتحادیه رسیدگی نخواهد کرد و به همین دلیل است که بخشی از مذاکرات در این خصوص باقی مانده است. همچنین حقوق دانان باید ظرف مدت حداکثر 45 روز، با عرق سازمانی مشغول به خدمت شوند.

این مذاکرات تنها یک بار دیگر به درخواست اتحادیه حقوق دانان کبکی و به تایید وزیر کار انجام می شود و این در حالی است مدت این دوره مذاکرات نباید بیشتر از 15 روز باشد و در مجموع، طرفین  105 روز فرصت دارند تا به یک نتیجه منطقی برسند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar