استان منیتوبا ۶۰۵ دعوت نامه صادر کرد
22 ژوئن 2017 - 19:27
بازدید 450
9

۶۰۵ نیروی متخصص متقاضی استان منیتوبا برای ارسال درخواست مهاجرت از طریق برنامه انتخابی استانی Manitoba Provincial Nominee Program دعوت نامه گرفتند. در تاریخ ۳۰ می ۲۰۱۷، تعداد ۴۰۱ متقاضی که قبلاً تمایل نامه زندگی در استان منیتوبا را ارسال کرده بودند، اکنون دعوت نامه گرفتند تا درخواست مهاجرت خود را برای برنامه انتخابی استانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

۶۰۵ نیروی متخصص متقاضی استان منیتوبا برای ارسال درخواست مهاجرت از طریق برنامه انتخابی استانی Manitoba Provincial Nominee Program دعوت نامه گرفتند.

در تاریخ ۳۰ می ۲۰۱۷، تعداد ۴۰۱ متقاضی که قبلاً تمایل نامه زندگی در استان منیتوبا را ارسال کرده بودند، اکنون دعوت نامه گرفتند تا درخواست مهاجرت خود را برای برنامه انتخابی استانی ثبت کنند. در تاریخ ۱۶ ژوئن نیز ۲۰۴ دعوت نامه صادر شد.

متقاضیانی که دعوت نامه دریافت کرده اند، اکنون می توانند درخواست مهاجرت خود را ارسال کنند و در صورت پذیرفته شدن درخواست شان، می توانند برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنند. این برنامه مهاجرتی فرصت پذیرش مهاجران جدید را برای استان منیتوبا ایجاد می کند؛ مهاجرانی که بایستی شرایط و الزامات این برنامه را دارا باشند.

در تاریخ ۳۰ می، تعداد ۲۵۸ متقاضی دعوت نامه یا همان Letter of Advice to Apply را دریافت کردند؛ این متقاضیان زیر گروه برنامه Skilled Workers in Manitoba بودند و از طرف دیگر ۱۴۳ دعوت نامه برای متقاضیان زیر گروه Skilled Workers Overseas صادر شد.

در تاریخ ۱۶ ژوئن نیز این استان ۱۸۰ دعوت نامه برای متقاضیان زیرگروه برنامه Skilled Workers in Manitoba و تعداد ۲۴ دعوت نامه برای متقاضیان زیر گروه برنامه Skilled Workers Overseas صادر کرد.

 

تاریخ

زیر گروه های مهاجرتی

حداقل امتیاز لازم برای دریافت دعوت نامه

تعداد دعوت نامه

16 ژوئن 2017

نیروی متخصص در منیتوبا

705

180

نیروی متخصص خارج از منیتوبا

689

24

30 می 2017

نیروی متخصص در منیتوبا

735

258

نیروی متخصص خارج از منیتوبا

706

143

گفتنی است که همه متقاضیانی که دعوت نامه اقدام به درخواست را دریافت کرده اند بایستی از قبل، تمایل نامه خود Expression of Interest برای زندگی در منیتوبا را تکمیل و ارسال کرده باشند.

افراد نیروی متخصص خارج از منیتوبا برای اقدام از طریق این برنامه باید به نوعی با استان اتصال داشته باشند؛ این اتصال می تواند داشتن اقوام نزدیک در استان، سابقه کار یا تحصیل قبلی در استان باشد و همچنین شرایط سن، مهارت های زبان و انطباق پذیری نیز دارای اهمیت می باشد.

این برنامه استانی با هدف جذب نیروی کار متخصص و مجرب برای تکمیل نیروی کار موجود در منیتوبا ست. دولت استانی منیتوبا متقاضیانی را که تمایل نامه خود را برای زندگی در این استان ارسال کرده اند، و همچنین بازار کار محلی نیازمند به تخصص آنهاست، انتخاب می کند و برای واجدین شرایط مدرک پذیرش استانی صادر می کند که منتخبین می توانند از دولت فدرال درخواست اقامت دائم کنند.

اگر خارج از کانادا هستید و می خواهید بدانید که شرایط لازم برای این برنامه مهاجرتی را دارید، اینجا را کلیک کنید. 

اگر در منیتوبا زندگی می کنید و می خواهید بدانید که شرایط لازم برای این برنامه مهاجرتی را دارید، اینجا را کلیک کنید. 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar