استان منیتوبا ۴۴۳ دعوت نامه صادر کرد
17 آگوست 2017 - 20:44
بازدید 394
10

۴۴۳ متقاضی برنامه نیروی متخصص استان منیتوبا، در تاریخ ۱۵ اوت ۲۰۱۷ از سوی این استان دعوت نامه اقدام به درخواست (Letter of Advice to Apply) دریافت کردند. از این تعداد ۴۰۱ متقاضی از زیر گروه  نیروی متخصص داخل منیتوبا با حداقل امتیاز ۵۸۵  بودند که موفق به دریافت دعوت نامه شدند؛ این افراد شامل […]

ارسال توسط :
پ
پ

۴۴۳ متقاضی برنامه نیروی متخصص استان منیتوبا، در تاریخ ۱۵ اوت ۲۰۱۷ از سوی این استان دعوت نامه اقدام به درخواست (Letter of Advice to Apply) دریافت کردند.

از این تعداد ۴۰۱ متقاضی از زیر گروه  نیروی متخصص داخل منیتوبا با حداقل امتیاز ۵۸۵  بودند که موفق به دریافت دعوت نامه شدند؛ این افراد شامل فارغ التحصیلان و دارندگان سابقه کار در استان هستند و تعداد ۴۲ نفر با حداقل امتیاز ۷۱۹ از  زیر گروه نیروی متخصص خارج از منیتوبا، دعوت نامه دریافت کردند.

همچنین استان منیتوبا در ۱۶ مارس ۲۰۱۷، ۳۱۳ دعوت نامه صادر کرد.

 این برنامه مهاجرتی انتخابی استان منیتوبا (Manitoba Provincial Nominee Program (MPNP  به مهاجران واجد شرایط این اجازه را می دهد که به همراه خانواده های خود زندگی خود را در این استان شروع کنند و اقامت دائم کانادا را کسب کنند.

از آنجا که متقاضیان برنامه مهاجرتی نیروی متخصص استان منیتوبا  بایستی ۶۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز در سیستم امتیاز بندی جامع را کسب کنند و دارای سابقه کار یا تحصیل و یا اقوام نزدیک در استان منیتوبا باشند، این برنامه برای افرادی که خارج از این استان زندگی می کنند، مناسب نیست.

 

 

 

تاریخ

زیر گروه مهاجرتی

حداقل امتیاز لازم برای دریافت دعوت نامه

تعداد دعوت نامه صادر شده

۱۵ اوت ۲۰۱۷

نیروی متخصص داخل منیتوبا

۴۰۱

۵۸۵

۱۵ اوت ۲۰۱۷

نیروی متخصص خارج از منیتوبا

۷۱۹

۴۲

۱۶ فوریه ۲۰۱۷

نیروی متخصص داخل منیتوبا

۶۸۴

۲۵۰

۱۶ فوریه ۲۰۱۷

نیروی متخصص خارج از منیتوبا

۷۰۳

۶۳

 

در حال حاضر، استان ساسکچوان برنامه مهاجرتی نیروی متخصص از دو طریق Express Entry و In-Demand  با شرایط آسان تر دارد؛ چرا که تشکیل فایل در این برنامه به صورت آنلاین است، زمان بندی کوتاه تا اعلام نتیجه اولیه پرونده، اجازه بازنگری پرونده بعد از ثبت نهایی، ارائه مدرک زبان با دانشی به مراتب بسیار کمتر از سایر برنامه های نیروی متخصص (آیلتس ۴) و در نهایت ظرفیت پذیرش قابل توجه پرونده در سال جاری از دیگر مزایای این برنامه مهاجرتی ست.

برای اطلاعات بیشتر درخصوص استان ساسکچوان اینجا را کلیک کنید. 

در خصوص جزئیات و شرایط لازم برای برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان این ویدئو را ببینید. 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar