استان‌های کانادا افزودن EE به سیستم پذیرش خود را آغاز کردند
24 دسامبر 2014 - 20:45
بازدید 290
7

پس از اعلام جزییات بیشتری از سیستم جدید شناسایی متقاضیان مهاجرت به کانادا موسوم به ورود سریع EE استان‌های کانادا که بخشی از سیستم هستند به تدریج ظرفیت‌های پذیرش خود را به ان اختصاص می‌دهند. اساس EE این است که متقاضیان مهاجرت اطلاعات شخصی و وجوه مختلف مهارتی خود را در قالب یک پروفایل آنلاین […]

ارسال توسط :
پ
پ

پس از اعلام جزییات بیشتری از سیستم جدید شناسایی متقاضیان مهاجرت به کانادا موسوم به ورود سریع EE استان‌های کانادا که بخشی از سیستم هستند به تدریج ظرفیت‌های پذیرش خود را به ان اختصاص می‌دهند.

اساس EE این است که متقاضیان مهاجرت اطلاعات شخصی و وجوه مختلف مهارتی خود را در قالب یک پروفایل آنلاین عرضه می‌کنند و بعد در داخل کانادا، کارفرماها و سازمان‌هایی که به تخصص مهاجران نیازمند هستند از بین متقاضیان کسانی را برمی‌گزینند و همین منجر به افزایش امتیاز متقاضی و ارسال دعوتنامه برای او توسط اداره مهاجرت می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با سیستم EE این مطلب را از سایت کنپارس ببینید.

بخشی از سازمان‌هایی که می‌توانند اعلام نیاز کنند، برنامه‌های مهاجرپذیری استان‌های کانادا هستند. بر همین اساس تاکنون چندین استان از جمله نوا اسکوشیا و ساسکاچوان خط پذیرش EE را فعال کرده‌اند.

نوا اسکوشیا اعلام کرده که 350 متقاضی جدید در سال 2015 در قالب این سیستم پذیرش می‌کند که با 700 پرونده باقی مانده از سال 2014 در مجموع به پذیرش 1050 نفر منجر خواهد شد. ساسکاچوان هنوز جزییات آماری در این مورد بیان نکرده اما گفته در اوایل ژانویه 2015 آن را اعلام خواهد کرد.

هر دو استان تاکید دارند که متقاضیان باید مهارت‌ها، الزامات و ضرورت‌های مورد نظر اداره مهاجرت فدرال را دارا باشند تا بتوانند از طریق این برنامه‌های استانی و سیستم EE پذیرش شوند.

لازم به یادآوری است کنپارس در حال پیش‌ثبت نام از متقاضیان است تا بلافاصله بعد از روشن شدن جزییات برنامه‌ها، اقدام حرفه‌ای در این باره را آغاز کند. سیستم EE دارای جزییات بسیاری است که در اینجا و اینجا می‌توانید با آنها بیشتر آشنا شوید. برای مشاهده پاسخ به متداول‌ترین پرسش‌های در این زمینه اینجا و اینجا را ببینید.

جزییات در مورد نوا اسکوشیا را اینجا ببینید.

جزییات در مورد ساسکاچوان را اینجا ببینید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar