اثرات کرونا بر کابینه وزیران کبک
22 ژوئن 2020 - 23:57
بازدید 387
9

دوران سه ماهه بیماری کرونا، اثرات خود را بر روی دولت کبک گذاشته است. به گفته نخست وزیر استان کبک، وقت آن رسیده است که وزیر بهداشت و سلامت کبک نفسی تازه کند و جای خود را به نیروهای جدید بدهند تا بتوانند با قوای بیشتری به رودررویی با موج دوم کرونا بروند. امروز دوشنبه […]

ارسال توسط :
پ
پ

دوران سه ماهه بیماری کرونا، اثرات خود را بر روی دولت کبک گذاشته است.

به گفته نخست وزیر استان کبک، وقت آن رسیده است که وزیر بهداشت و سلامت کبک نفسی تازه کند و جای خود را به نیروهای جدید بدهند تا بتوانند با قوای بیشتری به رودررویی با موج دوم کرونا بروند.

امروز دوشنبه 22 ژوئن 2020، فرانسوا لوگو، نخست وزیر کبک اعلام خواهد کرد که وزیر خزانه داری این استان، جانشین دانیال مک گین وزیر بهداشت و سلامت خواهد شد.

همچنین خانم نادین جیرولت، جایگزین وزیر مهاجرت، سیمون ژولین بارت خواهد شد که وی به وزیر دیوان عدالت عالی خواهد رفت.

وزیر مهاجرت کبک که با اعلام تغییرات اساسی در برنامه تجربه کبکی، سر و صداهای زیادی را در بین دانشجویان و نیروهای کار خارجی ایجاد کرده است، اکنون با بر عهده گرفتن مسوولیت وزارت عدلیه، دیگر فرصت نخواهد کرد نسخه دوم تغییرات برنامه تجربه کبکی را نهایی کند.

همچنین وزیر آموزش و پرورش کبک در نامه ای خطاب به وزیر مهاجرت، خواستار لغو تغییرات برنامه تجربه کبکی شده است و حمایت از دانشجویان کبکی و ادامه تحصیل آنان در شرایط پایدار و بدون نگرانی و استرس را به عنوان یک مساله مهم برشمرده است. 

بدین ترتیب با انجام این تغییرات در کابینه وزیران استان کبک، دولت این استان با نیروی بیشتری به مبارزه با کرونا خواهد رفت. 

 

منبع خبر: La Presse, June 22, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar