آیا بیمه خسارات بعد از طوفان را تقبل می کند؟
23 آگوست 2017 - 21:40
بازدید 277
4

روزنامه صبح امروز مونترال، 23 اوت 2017،  نوشت: سازمان بیمه کانادا (IBC) خسارت های ناشی از طوفان دیروز بعد از ظهر را پوشش می دهد و صاحب خانه های استان کبک که خانه های آنها پس از طوفان دیروز متضرر شده است، بیمه خسارت های وارده را تقبل می کند. سازمان بیمه کانادا اعلام کرد […]

ارسال توسط :
پ
پ

روزنامه صبح امروز مونترال، 23 اوت 2017،  نوشت: سازمان بیمه کانادا (IBC) خسارت های ناشی از طوفان دیروز بعد از ظهر را پوشش می دهد و صاحب خانه های استان کبک که خانه های آنها پس از طوفان دیروز متضرر شده است، بیمه خسارت های وارده را تقبل می کند.

سازمان بیمه کانادا اعلام کرد که خسارت های ناشی از بلایای طبیعی از این قبیل، از سوی سازمان بیمه هم برای خانه و هم برای اتوموبیل پوشش داده می شود و بایستی هرچه سریعتر به سازمان بیمه اطلاع دهند و پرونده دعوی تشکیل دهند.

از آنجا که گروه رسیدگی به خسارت پس از طوفان اقدامات خود را شروع کرده است، سازمان بیمه کانادا به شهروندان توصیه کرد تا رسیدن گروه برای جلوگیری از خسارت های بیشتر، اقدامات زیر را انجام دهند:

  • پاکسازی منطقه خسارت دیده، جلوگیری از نفوذ آلودگی آبی به معابر
  • جمع آوری قبض های ساختمان و مدارک دیگر

سازمان بیمه کانادا همچنین اعلام کرد که خسارات وارده به خودروها از سوی بخش بیمه اتوموبیل تامین خواهد شد.

مرکز اطلاعات سازمان بیمه کانادا از دوشنبه تا جمعه ساعت 8:30 تا 16:30 با شماره تلفن های 5142884321 برای ساکنین مونترال و 18772884321 برای ساکنین استان کبک، پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar